سایت هواداری باشگاه استقلال

محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار اینستاگرام | محمدرضا گلزار بیوگرافی

کافه گردی محمدرضا گلزرا و همسرش سوژه شد | آقا با این حرکت عاشقانه دهن همه را بست

کافه گردی محمدرضا گلزرا و همسرش سوژه شد | آقا با این حرکت عاشقانه دهن همه را بست

در ادامه عکسی از کافه گردی محمدرضا گلزار و همسر جوانش را مشاهده می کنید .

در ادامه عکسی از کافه گردی محمدرضا گلزار و همسر جوانش را مشاهده می کنید .

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزارنشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و جذاب ترین مردان را معرفی میکند ، روز گذشته نامزدهای اولیه این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

این نشریه در حالی که کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته تعدادی از نامزدهای این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده که در بین آنها نام چند چهره‌ی ایرانی نیز دیده میشود.‌ گلشیفته فراهانی و گلشن برازش در میان نامزدهای زیباترین زنان سال ۲۰۲۲ و محمدرضا گلزار و سام اصغری در بین نامزد های جذاب ترین مردان سال ۲۰۲۲ قرار گرفته اند. لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است.دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

محمدرضا گلزار

عکس های محمدرضا گلزار و دیا میرزا

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آمو با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها