سایت هواداری باشگاه استقلال

فال شمع | فال شمع روزانه

فال شمع | فال شمع روزانه امروز شنبه 13 آبان 1402

فال شمع | فال شمع روزانه امروز شنبه 13 آبان 1402

در ادامه با فال شمع روزانه سایت جایگاه 8 همراه شوید

فال شمع متولدین فروردین

متن فال:

/ یک شادی بسیار بزرگ از صحبت هایی که با یک آقا انجام می دهید دارید / یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد / خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

فال شمع برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

/ دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. / یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید / یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید. / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید.

فال شمع برای متولدین خرداد

متن فال:

/ پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / بهره یا سودی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

فال شمع برای متولدین تیر

متن فال:

/ به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید ، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید. و در زمانی مناسب تر و در شرایطی آرام تر تصمیم خود را بگیرید. / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد.

فال شمع برای متولدین مرداد

متن فال:

/ در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت. / فرصتهایی استثنایی در زندگی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت که خودتان از آن تعجب خواهید کرد / نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید.

فال شمع برای متولدین شهریور

متن فال:

/ نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید.

فال شمع برای متولدین مهر

متن فال:

/ راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است.این شخص از نزدیکان و دوستان شما می باشد.

فال شمع برای متولدین آبان

متن فال:

/ خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید.

فال شمع برای متولدین آذر

متن فال:

/ اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد.

فال شمع برای متولدین دی

متن فال:

/ شادی زندگی ، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید ، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد . اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

فال شمع برای متولدین بهمن

متن فال:

/ یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید / در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع برای متولدین اسفند

متن فال:

/ تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / مراقب یک خسارت مالی یا گم شدن شی در خانه خود باشید / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد