سایت هواداری باشگاه استقلال

تست تیزبینی | تست هوش

تست تیزبینی | ایکی ثانیه دو پرنده مشابه را بیاب

تست تیزبینی | ایکی ثانیه دو پرنده مشابه را بیاب

آزمون یافتن جغدهای مشابه خیلی ساده است، کافی است به تصویر با دقت نگاه کنید و هر روی ظاهر جغد تمرکز کنید تا ابتدا آن هایی که شبیه هم نیستند را پیدا کنید و بعد به دو جغد مشابه برسید.

توانایی حل معماهای مانند آزمون یافتن جغدهای مشابه یعنی شما از ضریب هوشی و قدرت بینایی فوق العاده ای برخوردار هستید. همچنین آن هایی که توانایی کشف شباهت ها و تفاوت های دو تصویر یکسان را دارند، در واقع از مهارت بی‌نظیر جزئی نگری برخوردار هستند که باعث تقویت مهارت بصری، حافظه کوتاه مدت و قدرت ذهن شما می‌شوند. حالا شما بگویید آیا می‌توانید جغدهای مشابه درون تصویر را تشیخص دهید؟

 آزمون یافتن جغدهای مشابه

در تست هوش امروز، به حافظه کوتاه مدت خود اعتماد کنید، چشم هایتان را ببندید، یک نفس عمیق بکشید و باز کنید، سپس بدون فکر کردن به هیچ چیز فقط به تصویر نگاه کنید و از مهارت جزئی نگری خود کمک بگیرید تا دو جغد مشابه را پیدا کنید. فراموش نکنید برای حل این آزمون ها این شما هستید که باید آن را انجام دهید تا به میزان ضریب هوشی خود پی ببرید. پس بدون کمک دیگران این کار را انجام دهید.

اگر بتوانید دو جغد مشابه را در این پازل تصویری در طول 11 ثانیه پیدا کنید، هم چشمان تیزبینی دارید و هم از تیزهوشی فوق العاده ای بهره مند هستید.

افرادی که می‌توانند به سرعت دو جغد یکسان را تشخیص دهند، افرادی موفق و باهوش هستند. آن ها همچنین از قدرت و خلاقیت بی‌نظیری برخوردار هستند.

اگر آماده هستید، زمان سنج را روشن کنید و به دنبال دو جغد شبیه به هم این 6 جغد را از نظر بگذرانید!

.

.

.

با دقت به تصویر نگاه کنید و به جزئیات توجه کنید. به دنبال شباهت بین جغدها باشید.

آزمون یافتن جغدهای مشابه

آیا موفق به یافتن دو جغد شبیه به هم شدید؟

.

.

.

ظاهرا زمان شما به پایان رسیده است!

اگر جزء دسته ای هستید که توانسته دو جغد مشابه را تشخیص دهد، تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز همچنان به دنبال جغدها می گردید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید!

جواب تست هوش

بله! دو جغد متفاوت کنار هم قرار ندارند، بلکه یکی بالا در ردیف اول و دومی در ردیف دوم است. ما دور آن ها دایره کشیده ایم تا شما بهتر آن‌ها را ببینید.

QbNcQ4uwf6Aq

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد