سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

پرستار شیطان صفت کدومه؟ | تست هوش

پرستار شیطان صفت کدومه؟ | تست هوش

امروزه مردم به شدت فاقد مهارت های تفکر انتقادی و بینایی هستند و اغلب مردم حتی ساده ترین بازی های فکری را هم نمی توانند حل کنند. امیدوارم شما یکی از آن‌ها نباشید. بنابراین ما شما را به حل آزمون تشخیص پرستار قاتل به چالش می کشیم. با انجام این تست هوش 2 دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز خود را محک بزنید.

آزمون تشخیص پرستار قاتل: کدام پرستار می خواهد کودک را بکشد؟ به این سوال هوشی پاسخ دهید و ذهن خود را به چالش بکشید. انجام بازی های فکری، معماها و پازل ها به شما کمک می کند تا ضریب هوشی خود را بالا ببرید. بنابراین از انجام آنها غافل نشوید. ما همواره در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه با تست ها و آزمون های جذاب در خدمت شما عزیزان هستیم!

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید دو پرستار و دو کودک، هر یک در حال انجام کاری هستند. پرستار بچه سمت راست در حال غذا دادن به کودک است و پرستار سمت چپ تصویر به کودک کمک می کند تا کاردستی بسازد. با این حال، اگر با دقت تصویر را بررسی کنید متوجه خواهید شد که یکی از این دو پرستار بچه قصد کشتن کودک را دارد.اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا درعرض 9 ثانیه آزمون تشخیص پرستار قاتل را حل کنید. آیا می توانید پرستار قاتل را شناسایی کنید؟ با این حال، به یاد داشته باشید پاسخ آزمون تشخیص پرستار قاتل در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید پرستاری که قصد قتل کودک را دارد تشخیص دهید؟ امیدواریم موفق شده باشید! به هر حال، اکنون زمان آن است که پاسخ را برای شما فاش کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص پرستار قاتل: در نگاه اول شاید اغلب مردم پرستار سمت چپ را قاتل بدانند. به هر حال، او قاتل نیست و قصد کشتن کودک را ندارد. اما به پرستار سمت راست نگاه کنید! او در غذای کودک ماده سمی و کشنده ریخته است. به محض اینکه کودک غذا را بخورد می میرد. بنابراین قاتل پرستار بچه سمت راست تصویر است.

fUiMvvjTcosh

 

منبع: دیجی سرگرمی

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد