سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست بینایی

باهوش هستی؛ تناقض تصویر را یکی ثانیه پیدا کن | تست هوش

باهوش هستی؛ تناقض تصویر را یکی ثانیه پیدا کن | تست هوش

در تصویر دو اشتباه وجود دارد و فقط افرادی که بسیار حواسشان جمع است می توانند در عرض 7 ثانیه آن ها را تشخیص دهند. با انجام این آزمون ثابت کنید که فرد تیزبین و باهوشی هستید.

داشتن هوش و دقت بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد که هر یک موضوع پیچیده ای است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت دقت و هوش خود هستید، پیشنهاد می کنیم آزمون های مانند تست هوش یافتن اشتباه تصویر را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کند.

به جزئیات تصویر نگاه کنید تا بتوانید به راحتی اشتباه تصویر را پیدا کنید. اگر دقت کنید پیدا کردن آن آسان است. بیایید یک بار با هم تصویر را از نظر بگذرانیم: ابتدا یک روستا یا بهتر است بگوییم یک مزرعه می‌بینید که خانه ای در آن قرار داشته و رو به روی آن هم پر از دار و درخت است. قسمت پایین جاده با چند پله به سمت مزرعه جدا شته و دود هم از دودکش خانه بیرون می‌آید. آن طرف تر هم پر از کوه است و مزرعه. حالا شما بگویید اشتباه تصویر چیست؟ برای پیدا کردن اشتباهات شما فقط 7 ثانیه زمان دارید! پس کمی عجله کنید!

1

2

3

4

5

6

صبر کنید! زمان شما تمام شد!

به کسانی که اشتباه را یافته اند تبریک می گویم. شما واقعا تیزهوش و تیزبین هستید. کسانی که نتوانسته اند اشتباه را پیدا کنند، نگران نباشند، برای دیدن جواب به بخش زیر بروید.

پاسخ تست هوش امروز

در تصویر مزرعه و این خانه روستایی دو اشتباه وجود دارد که اگر به قسمت دودکش خانه که دود از آن بیرون می آید و به جهت خم شدن درختان که نشان از باد و طوفان شدید دارد، دقت می‌کردید خیلی زود متوجه می‌شدید.

بله جهت خم شدن درختان ناشی از باد و دود بیرون آمده از دودکش فرق می‌کند. همین دو اشتباه تصویر هستند.

OuuLRzegBsfQ

منبع: نشان24

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد