سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

پزشک دوزاری جمع کدومه؟ | تست هوش

پزشک دوزاری جمع کدومه؟ | تست هوش

با انجام این تست هوش، ضریب هوشی خود را بیازمایید. در تصویر با سه پزشک مواجه می شوید. شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که یکی از آنها پزشک نیست. آیا می توانید پزشک قلابی را در طول 2 ثانیه شناسایی کنید؟

تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجش هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

این بازی راهی سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی شما است. به هر حال، جواب آزمون تشخیص پزشک قلابی در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 9 ثانیه شما تمام شد، به انتهای صفحه بروید و پاسخ خود را بررسی کنید.تست های هوش مغز را به توسعه و ایجاد روش‌های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آنها آسان و برخی دیگر دشوار هستند، اما همه آنها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهد. هر کسی در هر سن و سالی می‌تواند بازی های فکری و پازل‌ها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد.معماهایی مانند آزمون تشخیص پزشک قلابی به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آنها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. در واقع، اینها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل تست ها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می بخشد.
اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال پاسخ هستید، نگران نباشید چون اکنون وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.پاسخ آزمون تشخیص پزشک قلابی: مردی که در سمت راست تصویر قرار دارد پزشک نیست. زیرا کارت شناسایی او درست نیست.

پازل های بازی فکری بهترین ابزار برای ارزیابی توانایی های تفکر انتقادی و حل مسئله افراد است. اگر از این تست هوش لذت بردید آن را با خانواده و دوستان تان به اشتراک بگذازید و آنها را به چالش بکشید.

DgUW06dty4sx

منبع: نشان24

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد