سایت هواداری باشگاه استقلال

روانشناسی شخصیت | دیوانه‌ترین هنجارشکن‌های جهان متولد این ماه‌اند

روانشناسی شخصیت | دیوانه‌ترین هنجارشکن‌های جهان متولد این ماه‌اند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از افراد این درخشش منحصر به فرد، این کیفیت غیرقابل تعریف را دارند که آنها را از سایرین متمایز می کند؟

برخی از نشانه های زودیاک وجود دارند که از جا افتادن خودداری می کنند، آنها از هنجارها سرپیچی می کنند و با شجاعت از نقشه منحصر به فرد کیهانی خود استقبال می کنند.

همانطور که آدر لرد یک بار به صراحت بیان کرد، این تفاوت های ما نیست که ما را از هم جدا می کند. این ناتوانی ما در شناخت، پذیرش و تجلیل از آن تفاوت هاست.

بیایید یک سفر نجومی را آغاز کنیم که در آن علائمی را که استعداد در هم شکستن وضعیت موجود را دارند کشف می کنیم. ما به قلمرو جوزا، لئو، عقرب و دلو می پردازیم و در مورد ویژگی های منحصر به فرد آنها که آنها را متمایز می کند، یاد می گیریم.

1. جوزا(خرداد ماه)

به عنوان یک جوزا، عطارد، سیاره ارتباطات، بر شما حکومت می کند و شما را به یک گفتگوگر شوخ تبدیل می کند. علامت شما توسط دوقلوها نشان داده می شود که نشان دهنده طبیعت دوگانه شماست. توانایی شما برای انطباق و تبدیل شدن به شخصیت های مختلف مشخصه ای است که شما را متمایز می کند.

شما در تنوع رشد می کنید و از یکنواختی متنفر هستید. شخصیت درخشان شما مردم را به سمت شما می کشاند، اما این خلق و خوی همیشه در حال تغییر شما است که آنها را در حال تغییر است.

شما، جمینی، ترکیبی منحصر به فرد از عقل و خلاقیت هستید که از کبوتر شدن در یک هویت واحد خودداری می کنید.

2. لئو(مردادماه)

به عنوان یک لئو که توسط خورشید اداره می شود، گرما، سخاوت و کاریزما از خود ساطع می کنید. شما یک رهبر ذاتی هستید و از پیروی در زمانی که می توانید رهبری کنید، امتناع می کنید.

شما بدون عذرخواهی خودتان هستید و از کانون توجه دوری نمی کنید. شما کوچک بازی نمی کنید فقط برای اینکه دیگران احساس راحتی کنند. همانطور که ماریان ویلیامسون گفت، بازی کوچک شما به دنیا خدمت نمی کند.

شما، لئو، یک شیر زن شجاع هستید که به دیگران الهام می دهید تا خود واقعی خود را بیان کنند.

3. عقرب(آبان ماه)

به عنوان یک عقرب، شما توسط پلوتون، سیاره دگرگونی، اداره می شوید. شما از تاریکی نمی ترسید، با کمال میل در آن فرو می روید و به دنبال حقایق پنهان هستید.

شما یک راز، یک معما هستید، هرگز همه رازهای خود را به یکباره فاش نمی کنید. شما با هنجارهای اجتماعی مطابقت ندارید. در عوض، شما با ضربان طبل خود می رقصید و مسیر خود را ایجاد می کنید.

تو، عقرب، نیرویی از طبیعت هستی، که پیوسته در حال تکامل است و از موانع مرسوم می‌گذری.

4. دلو(بهمن ماه)

به عنوان یک دلو، اورانوس، سیاره شگفتی ها و اختراعات، بر شما حکومت می کند. شما یک متفکر پیشرو هستید، همیشه یک قدم جلوتر از زمان خود.

شما یک شخصیت اصلی هستید که اغلب اشتباه گرفته می‌شوید، زیرا دنیا را از دریچه‌ای منحصربه‌فرد می‌بینید. شما از اینکه بخشی از گله باشید خودداری می کنید، در عوض، قوانین خود را ایجاد می کنید.

شما، دلو، یک رهایی بخش هستید، وضعیت موجود را به چالش می کشید، مرزها را جابجا می کنید و دیگران را تشویق می کنید که خارج از چارچوب فکر کنند.

به هر یک از ما هدایا و استعدادهایی توسط کائنات عطا شده است، و این به ما بستگی دارد که از آنها بهره ببریم. به یاد داشته باشید که تفاوت های ما ما را منحصر به فرد و خاص می کند. عزیزان من، فردیت خود را جشن بگیرید و اجازه دهید نور منحصر به فرد شما از آن بدرخشد.

و به عنوان یک یادداشت پایانی، به یاد داشته باشید که این همه برای سرگرمی و سرگرمی است. به هر حال، ما خیلی بیشتر از علائم زودیاک خود هستیم.

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد