سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | چه کسی جانی بالفطره است؟

تست هوش | چه کسی جانی بالفطره است؟

سال نو خود را با آزمون شناسایی قاتل قاضی شروع کنید! این تست هوش سرگرم کننده شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی قاضی را به قتل رسانده است.

اصغر اصغری: سال نو خود را با آزمون شناسایی قاتل قاضی شروع کنید! این تست هوش سرگرم کننده شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی قاضی را به قتل رسانده است. با حل آزمون شناسایی قاتل قاضی مهارت های هوشی و ذهنی خود را محک بزنید. به هر حال، ادعا شده است فقط افراد باهوش می توانند این معمای تصویری را حل کنند. آیا می توانید به پلیس کمک کنید قاتل قاضی را شناسایی کند؟ به نظر شما قاتل کیست؟ مرد یا زن؟

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز شما را به حل آزمون شناسایی قاتل قاضی به چالش می کشد. با انجام این تست هوش 2 دقیقه ای شما می توانید هم سرگرم شوید و هم قدرت مغز و دقت چشمان خود را بیازمایید.

آزمون شناسایی قاتل قاضی

اگر به حس کارآگاهی خود اعتماد دارید پس حتما می توانید قاتل قاضی را تشخیص دهید! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، یک قاضی به طور مرموزی به قتل رسیده است. زمانی که قتل صورت گرفته یک مرد و یک زن در صحنه حضور داشته اند. پلیس می گوید یکی از آن‌ها قاضی را کشته است. اما چه کسی؟ اکنون ما از شما می خواهیم تا ذهن کارآگاهی خود را فعال کرده و آزمون شناسایی قاتل قاضی را حل کنید.

قبل اینکه به تصویر زیر نگاه کنید، پیشنهاد می کنیم ابتدا خوب حواس تان را جمع کنید بعد به عکس نگاه کنید. پاسخ بسیار ساده و درست در مقابل چشمان شما قرار دارد. با این حال، جواب در پایان صفحه گذاشته شده است، اما تقلب نکنید.

تست هوش

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد