سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت | آزمون شخصیت | روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت | ترفند تپل مپل‌های جذاب و خواستنی !

روانشناسی شخصیت | ترفند تپل مپل‌های جذاب و خواستنی !

هر گروه از انسان ها یک تیپ شخصیتی مجزایی دارند در این مطلب ما به شخصیت شناسی افراد چاق وکسانی که اضافه وزن دارند می پردازیم.

جالب است بدانید که افراد چاق  دوستانی را انتخاب می کنند که از نظر استایل و چاقی شبیه خودشان هستند شخصیت افراد چاق شخصیت جالبی است در این مطلب از نیک صالحی ما میخواهیم به شخصیت شناسی افراد چاق بپردازیم

شخصیت افراد چاق

در یک تحقیق جدید معلوم شد: جوانانی که دارای اضافه وزن هستند احتمال این که با افراد چاق مانند خودشان دوست شوند، تا دو برابر بیشتر است و ترجیح می‌دهند با کسانی دوست شوند که آنها هم دارای اضافه وزن هستند.

دکتر توماس والنتی، پروفسور طب پیشگیری در دانشکده پزشکی «کیک» تاکید دارد که این یافته قطعا نگرانی‌های بهداشتی را افزایش می‌دهد چون وقتی کودکان و نوجوانان تنها با کسانی ارتباط دوستی برقرار می‌کنند که از نظر وزنی در سطح خودشان هستند این امر می‌تواند منجر به تشدید رفتارهای منفی شود که در انتها به چاقی ختم خواهد شد.

 افراد چاق شخصیت مهربانی دارند

وی افزود: هرچند ارتباط بین چاقی و روابط اجتماعی از پیش قابل انتظار بوده است اما نکته تعجب آور این است که تاثیر این ارتباط چقدر قوی است و از ابتدایی‌ترین سالهای زندگی آغاز می‌شود.در این پژوهش ۶۱۷ دانش آموز ۱۱ تا ۱۳ ساله مورد بررسی و مطالعه قرار گرفتند.محققان تاکید کردند: با توجه به این نتایج، والدین و مربیان مدارس باید هوشیار بوده و مراقب تاثیر روابط کودکان و دانش‌آموزان از این لحاظ بر روی یکدیگر باشد.

بیشتر بدانید شخصیت افراد چاق

۱- افرادی که به غذا حمله می برند. ۲- افرادی که شب ها سراغ غذا می روند و در طول شب دزدکی چیزی می خورند. ۳- کسانی که خیلی راحت و با خیالی آسوده مقدار زیادی غذا می خورند. ۴- روزه داران میوه و افرادی که به ندرت از میوه جات و سبزیجات استفاده می کنند. ۵- افرادی که دائماً در حال ته بندی هستند و همیشه سرپایی غذا می خورند. ۶- افرادی که غذا را با تکه های بسیار بزرگ می خورند. (لقمه های بزرگی دارند) ۷- افرادی که دائماً در حال نوسان هستند(افرادی که در هر دوره مدتی رعایت می کنند و رژیم غذایی سالمی را در پیش می گیرند، ولی چند روز بعد به جای قبلی خود بازمی گردند).

منبع: نمناک

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد