سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست بینایی

تست هوش | 5 اختلاف تصویر را در 10 ثانیه بگو !

تست هوش | 5 اختلاف تصویر را در 10 ثانیه بگو !

این یک چالش سرگرم کننده و جالب است که سرعت تفکر، دقت بینایی و مهارت های حل مسئله ما را آزمایش می کند. این یک راه عالی برای تیز و هوشیار نگه داشتن ذهن است.

خبرنگار اصغر اصغری: چالش این است که در کمتر از 8 ثانیه پنج تفاوت بین دو عکس که یک آرایشگاه را نشان می دهند، پیدا کنید. این تمرینی است که به تفکر سریع و بینایی تیز نیاز دارد. این کمک می کند تا چابکی ذهن ما را آزمایش کنیم و همچنین به خوبی محیط اطراف خود را مشاهده می کنیم. این به ویژه برای کسانی که ممکن است به دلیل عدم تمرکز یا توجه، در تمرکز بر روی وظایف خاص مشکل داشته باشند، مفید است. همچنین یک راه عالی برای کار روی مهارت های حل مسئله است، زیرا ما را ملزم می کند…

این نوع چالش ها تمرینات مغزی عالی هستند، زیرا ذهن را تحریک می کنند و به فعال نگه داشتن آن کمک می کنند. آنها همچنین می توانند به بهبود مهارت های پردازش بصری ما کمک کنند.

در چالش 8 ثانیه ای شرکت کنید!

آیا اماده چالش هستید؟ با این تست بصری آرایشگاه، چشمان خود را برای جزئیات آزمایش کنید! ببینید آیا می توانید در عرض 8 ثانیه تفاوت ها را تشخیص دهید.

آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست – باید سخت تمرکز کنید و مراقب باشید. اما اگر موفق شوید، با احساس موفقیت پاداش خواهید گرفت!

چالش  راهی عالی برای آزمایش مهارت های تمرکز و مشاهده شما است. مهم است که تصاویر را به دقت بررسی کنید و برای شناسایی پنج تفاوت وقت بگذارید. علاوه بر این، مهم است که هنگام انجام این چالش متمرکز و هوشیار باشید.

کسانی که موفق به یافتن تفاوت ها در عرض 8 ثانیه می شوند، اغلب به جزئیات توجه زیادی دارند و توانایی تمرکز روی چندین عنصر به طور همزمان دارند. با تمرین، هر کسی می تواند در این فعالیت بهتر شود و تمرکز و مهارت های مشاهده خود را افزایش دهد.

اگر آنها را پیدا نکردید، نگران نباشید – ما تصویری را به شما نشان خواهیم داد که می توانید آنها را به وضوح ببینید.

تست هوش

منبع: مکتوب

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد