سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی| روانشناسی شخصیت | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

روانشناسی شخصیت | اون روی خودت را که تا حالا ندیدی بشناس !

روانشناسی شخصیت | اون روی خودت را که تا حالا ندیدی بشناس !

تست شخصیت شناسی یک راه شناخت بهتر رفتارهای خود و دیگران است.

خبرنگار اصغر اصغری: آنچه شما به محض تماشای این تصویر می‌بینید نشان می‌دهد که آیا فرد منطقی هستید یا احساسی؟ با این تست جذاب با ما همراه باشید.

این تست توهم نوری با توجه به آنچه در نگاه اول مشاهده می‌کنید؛ مشخص می‌کند شما بیشتر به سمت منطق متمایل می‌شوید و یا به سمت احساسات؟

یک ایده پرداز تیک تاکر به نام Mia Yilin تصویری را به اشتراک گذاشت که برخی آن را یا به صورت یک سیب گاز زده و برخی دیگر به صورت دو چهره مرد و زن مشاهده می‌کنند. یلین معتقد است که اگر ابتدا تصویر سیب را ببینید، منطقی‌تر هستید، در حالی که مشاهده چهره نشان دهنده تمایل عاطفی شما است.

تبریک می گوییم، شما بسیار منطقی دارید. شما با هوش هستید و احساسات به راحتی بر تصمیمات شما تأثیر نمی‌گذارد. شما با در نظر گرفتن هر مرحله از مسیر زندگی‌تان، هر موقعیت را به دقت تشریح و توصیف می‌کنید. در حالی که رویکرد محتاطانه شما گاهی اوقات مشکل ساز می‌شود؛ اما در بیشتر مواقع نتیجه می‌دهد.

اگر یک سیب نیمه خورده را می‌بینید، نشان دهنده تمایل عاطفی ضعیف شما است. گرایش شما به سکوت در حالی که احساس ناراحتی می‌کنید ممکن است به مرور به خشم تبدیل شود. یک توصیه ساده به شما این است که سکوت نکنید و در صورت نیاز نظر خود را بیان کنید.

اگر در نگاه اول چهره یک زن و مرد را دیدید:

این نشان می‌دهد که شما فردی بسیار خلاق و از نظر عاطفی احساسی هستید.

با این حال، احساسی بودن از نظر عاطفی به این معنی نیست که دائماً در یک ترن هوایی احساسی هستید. بلکه نشان دهنده توانایی قابل توجه شما در تشخیص نشانه های ظریف است.

شما استعداد زیادی در یافتن پاسخ‌ها دارید؛ اما گاهی اوقات ممکن است سکوت را انتخاب کنید، و گهگاه احساس می‌کنید که دیگران هوش شما را دست کم می‌گیرند.

بعد از انتشار این تست شخصیت شناسی، هزاران نفر از آن بازدید کردند و بینندگان نظراتشان را در مورد صحت این تست نوشتند.

یکی از کاربران گفت: “من سیب را می‌بینم. درست است من همه چیز را می‌دانم، اما ترجیح می‌دهم سکوت کنم، اگرچه واقعیت را نمی‌توان برای همیشه پنهان کرد.”

کاربر دیگری گفت “من در واقع خیلی احساسی هستم و در نگاه اول چهره‌ها را دیدم”.

حتی برخی ادعا کردند که هم سیب و هم چهره‌ها را به طور همزمان دیده‌اند. یکی از کاربران گفت: ” من هر دو را به طور همزمان دیده‌ام. به نظرتان من منطقی هستم یا احساسی؟؟این موضوع سال هاست ذهن مرا مشغول کرده است.”

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد