سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت | آزمون شخصیت | روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت | دهن‌بین‌ها این شکلین !

روانشناسی شخصیت | دهن‌بین‌ها این شکلین !

تست روانشناسی شخصیت شناسی: خوب، اینجا هستیم، در اطراف آتش دیجیتالی دنج جمع شده ایم تا درباره یک معمای کاملاً انسانی بحث کنیم. آیا تا به حال خود را در دام پرخطر تایید به دام افتاده اید؟ شما احساس را می دانید.

خبرنگار اصغر اصغری: هنگامی که به نظر می رسد نظرات دیگران کمی بیش از حد بر اعمال و احساسات ما تأثیر می گذارد.

باب از حسابداری است که به نظر نمی رسد سبک صفحه گسترده شما را درک کند، یا سو از کافه پایین خیابان که همیشه چیزی برای گفتن در مورد انتخاب چای لاته به جای اسپرسو دارد.

اما چگونه می توانیم بگوییم که بیش از حد به این نظرات وابسته هستیم؟

ما اغلب این موضوع را نادیده می گیریم، اما ارزش تامل دارد! به هر حال، این کاملاً تقصیر ما نیست که انسان‌ها برای تأیید اجتماعی طراحی شده‌اند.

با این حال، گاهی اوقات این می تواند فراتر از حد طبیعی باشد و به یک مشکل تبدیل شود.

اما نترس! در این مقاله، می‌خواهیم به شش نشانه‌ای بپردازیم که نشان می‌دهد ممکن است بیش از حد به نظرات دیگران وابسته باشید.

و نه، من روانشناس یا متخصص نیستم. من فقط مردی هستم که همه اینها را گذرانده و برای گفتن قصه ها زندگی کرده است. بیایید شیرجه بزنیم، آیا؟

1. شما دائماً خودتان را حدس می زنید

تا به حال یک ایمیل نوشته اید، فقط سه بار آن را بازنویسی کنید، زیرا مطمئن نیستید که چگونه دریافت می شود؟ در مورد انتخاب یک لباس چطور، اما احساس می کنید که ابتدا باید تأیید هم اتاقی خود را دریافت کنید؟ اگر این موارد آشنا به نظر می رسند، ممکن است کمی بیشتر از آنچه می خواهید به نظرات دیگران وابسته باشید.

2. از انتقاد احساس سرخوردگی می کنید

حالا هیچ کس انتقاد را دوست ندارد. اما اگر یک کامنت منفی تمام روز شما را خراب کند یا شما را در یک گودال شک و تردید به خود بیاندازد، نشانه آن است که نظرات دیگران بر شما قدرت زیادی دارد. به یاد داشته باشید، بازخورد همیشه انتقاد نیست. این فقط می تواند به شما کمک کند تا بهتر شوید.

3. از درگیری مانند طاعون اجتناب می کنید

اجتناب از اختلاف به هر قیمتی فقط برای اینکه کسی ناراحت نشود؟ اگر ترس از دیده شدن در منظر منفی مانع از بیان نظرتان می شود، سنگینی نظرات دیگران ممکن است شما را عقب نگه دارد.

4. تصمیمات شما تحت تأثیر واکنش دیگران است

آیا متوجه می شوید که بر اساس نحوه پاسخ دیگران به جای آنچه واقعاً می خواهید، انتخاب می کنید؟ از تصمیم‌های کوچک، مانند محل غذا خوردن گرفته تا تصمیم‌های بزرگ‌تر مانند انتخاب شغل، اگر دائماً واکنش‌های احتمالی دیگران را در نظر می‌گیرید، وقت آن است که به آن توجه کنید.

5. شما به دنبال تایید دائمی هستید

اگر متوجه می‌شوید که به دنبال تعریف و تمجید می‌شوید یا برای هر کار کوچکی که انجام می‌دهید نیاز به تأیید دیگران دارید، این نشانه آن است که نظرات آن‌ها برای شما کمی اهمیت دارد. کارها را به این دلیل انجام دهید که شما را خوشحال می کنند، نه به این دلیل که می خواهید تعریف و تمجید بشنوید.

6. خودت را طوری قالب می‌زنی که در آن جا بیفتی

آیا تا به حال متوجه شده اید که با گروه های مختلف مردم به گونه ای متفاوت رفتار می کنید، فقط برای اینکه بتوانید خود را در آن جا کنید؟ اگر به طور مداوم شخصیت خود را بسته به شرکتی که دارید تغییر می دهید، این ممکن است نشان دهنده اتکای بیش از حد به نظرات دیگران باشد.

بنابراین، هموطنان ساکن آتش کمپ دیجیتال، آیا با هر یک از این نشانه ها شناسایی کرده اید؟ نترسید، زیرا آگاهی اولین قدم به سوی تغییر است. با این حال، لطفاً به یاد داشته باشید، این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است و نباید به عنوان مشاوره تخصصی در نظر گرفته شود.

به هر حال، من نویسنده ای هستم که مشاهدات و بینش های خود را بر اساس تجربیات شخصی به اشتراک گذاشته است، نه یک فرد حرفه ای در این زمینه. با این حال، من صمیمانه امیدوارم که در به اشتراک گذاشتن سفر خود، به عنوان راهنمای شما برای حرکت در آب های دشوار وابستگی به عقاید عمل کند.

همانطور که راه خود را از گپ دیجیتالی دنج خود در آتش کمپ جدا می کنیم، وقت آن است که کمی درون نگری کنیم. شاید متوجه شوید که آنقدر که فکر می‌کردید به نظرات دیگران وابسته نیستید. یا شاید، فقط شاید، متوجه خواهید شد که وقت آن رسیده است که استقلال خود را بازیابید و به قضاوت خود اعتماد کنید.

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد