سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | کدوم زن قاتل حرفه‌ایه؟ !

تست هوش | کدوم زن قاتل حرفه‌ایه؟ !

تست هوش: پیشنهاد می کنیم قبل این که حل کردن آزمون تشخیص خدمتکار قاتل را شروع کنید لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. چون بدست آوردن جواب ساده کاری دشوار است.

خبرنگار اصغر اصغری: تصویر سناریوی جالبی را نشان می دهد، دو خدمتکار در حال انجام کار های شان هستند. شواهد موجود در تصویر حاکی از این است که یکی از آن‌ها یک قاتل است. اکنون ما از شما می خواهیم تا خدمتکار قاتل را شناسایی کنید. پیشنهاد می کنیم قبل این که حل کردن آزمون تشخیص خدمتکار قاتل را شروع کنید لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. چون بدست آوردن جواب ساده کاری دشوار است.

.

.

.

.

.

.

خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و معماهای چون آزمون تشخیص خدمتکار قاتل را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟در واقع، این‌ها روش های آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده است که حل معماها و آزمون ها به‌طور منظم، تفکر جانبی و توانایی های مغز را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال، آیا توانستیدخدمتکار قاتل را تشخیص دهید؟هر کسی در هر سن و سالی می تواند بازی های فکری و معماها را حل کند و از مزایای آن بهره ببرد. معماها به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آن‌ها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. اگر به این بخش مطلب رسیدید، پس یعنی به پاسخ خود شک دارید.

تست هوش

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد