سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی| روانشناسی شخصیت | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

روانشناسی شخصیت | یواشکی‌های افراد خوش‌شانس !

روانشناسی شخصیت | یواشکی‌های افراد خوش‌شانس !

چگونه آنها در کارایی از همه ما پیشی می گیرند. اینها استراتژی هایی هستند که به آنها کمک می کند زندگی پربارتر و موفق تری داشته باشند.

خبرنگار اصغر اصغری: دست و پنجه نرم کنید! وقت آن است که نگاهی به زندگی افراد موفق بیندازیم. بیایید با هم این رازها را کشف کنیم، و چه کسی می داند؟ شاید چیزی بیابید که با تجربیات شما همخوانی داشته باشد یا ایده ای را ایجاد کند که به عادت مخفی شما تبدیل شود.

1. روز خود را زود شروع می کنند

آیا تا به حال متوجه شده اید که افراد با موفقیت چقدر تمایل دارند که سحرخیز باشند؟ ارزش زمان را درک می کنند و روز را از سپیده دم می گیرند. در حالی که بقیه ما دکمه چرت زدن را فشار می‌دهیم، آنها از قبل آماده هستند و از آن ساعات اولیه صبح برای برنامه‌ریزی روزشان، ورزش کردن یا صرفاً لذت بردن از زمان «من» بهترین استفاده را می‌برند.

2. وظایف را اولویت بندی می کنند

توانایی تصمیم گیری در مورد مهم ترین ویژگی، ویژگی کلیدی افراد موفق است. آنها در لیست کارهای خود غرق نمی شوند. در عوض، آنها وظایف را بر اساس اهمیت و ضرب الاجل اولویت بندی می کنند. این به آنها کمک می کند تمرکز خود را حفظ کنند و زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند.

3. شکست را می پذیرند

برخلاف بسیاری از ما، افراد موفق از شکست نمی ترسند. در واقع شکست را فرصتی برای یادگیری و رشد می دانند. آنها می دانند که هر زمین خوردن یک قدم به موفقیت نزدیک تر است.

4. هرگز از یادگیری دست نمی کشند

آیا تا به حال با فردی موفق برخورد کرده اید که کنجکاو نباشد؟ آنها دائماً در حال یادگیری هستند و همیشه تشنه دانش بیشتر هستند. چه خواندن یک کتاب، شرکت در یک سمینار یا شرکت در یک دوره آنلاین، آنها هرگز از تحریک ذهن خود دست بر نمی دارند.

5. مراقب سلامتی خود هستند

افراد موفق می دانند که بدن سالم، ذهن سالم را تغذیه می کند. ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و خواب کافی بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی آنها را تشکیل می دهد.

6. ذهنیت مثبتی را حفظ می کنند

یک ویژگی مشترک در میان افراد موفق، دیدگاه مثبت آنها نسبت به زندگی است. آن ها به خود و توانایی هایشان باور تزلزل ناپذیری دارند که به آن ها شهامت ریسک پذیری و رویارویی با چالش ها را می دهد.

7. آنها خود را با سایر افراد موفق احاطه کرده اند

شما میانگین پنج نفری هستید که بیشترین زمان را با آنها می گذرانید. افراد موفق این را درک می کنند و انتخاب می کنند که اطراف خود را با افرادی همفکر احاطه کنند که به آنها الهام بخش و انگیزه می دهند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد