سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | ایکی ثانیه ای، جامدادی دختربچه را پیدا کن !

تست هوش | ایکی ثانیه ای، جامدادی دختربچه را پیدا کن !

تصویر بالا به عنوان یک پازل تصویری برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. در تصویر، ما می توانیم یک کلاس درسی پر سر و صدا را ببینیم.

خبرنگار اصغر اصغری: جایی در تصویر، یک جامدادی وجود دارد. این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا جامدادی پنهان شده در تصویر کلاس را پیدا کنند. ادعا شده است که تنها 3 درصد از مردم می توانند این تست بینایی را در طول 7 ثانیه حل کنند.

به این توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید جامدادی را پیدا کنید. شاید پیدا کردن جامدادی خیلی دشوار به نظر برسد، اما اگر به سمت چپ تصویر تصویر نگاه کنید، می‌توانید خیلی زود پیدایش کنید. اگر در طول 7 ثانیه موفق به تشخیص جامدادی داخل تصویر شوید، می توانید به چشمان تیزبین خود افتخار کنید. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر چشمان خود را با تست های بینایی سخت به چالش بکشید، بینایی خود را بیشتر تقویت خواهید کرد.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون بینایی جامدادی

آیا جامداد را پیدا کردید؟ زیرا 7 ثانیه شما تمام شده است. ما مطمئن ایم که افراد تیزبین موفق شده اند آزمون بینایی جامدادی را حل کنند. اما اگر پیدا کردن جامدادی برای‌تان دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! اگر به تصویر با دقت نگاه کنید، کلاسی را می بینید که در آن معلم سعی دارد شیطنت بچه ها را کنترل کند. یک دختر بالای میز در حال رقصیدن است. بچه های دیگر در کلاس با توپ کاغذی بازی می کنند. بچه ها در کلاس بی نظمی ایجاد کرده اند. این توهم نوری می تواند نشان دهد که بینایی شما چقدر خوب است.

تست هوش

پاسخ آزمون بینایی جامدادی: جامدادی در نزدیکی پنجره سمت چپ تصویر قرار دارد. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند جامدادی پنهان شده در تصویر را تشخیص دهند، سر خود را بخارند.

خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد