سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی| روانشناسی شخصیت | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

روانشناسی شخصیت | متولدین سال خروس با این افراد ازدواج نکنن !

روانشناسی شخصیت | متولدین سال خروس با این افراد ازدواج نکنن !

کسانی که در سال خروس به دنیا آمده اند، دوست دارند زندگی آرام و آزاد داشته باشند.

خبرنگار اصغر اصغری: آن‌ها دوست ندارند کسی وارد حریم خصوصی‌شان شوند. همچنین هیچ وقت به کسی اجازه دخالت به امورات زندگی‌شان را نمی‌دهند. متولدین سال خروس خود رای هستند. اما یکی از ویژگی های مثبت آن‌ها صبوری‌شان در برابر چالش‌ها و مشکلات است. بنابراین اگر می‌خواهید با یک خروس زیر یک سقف بروید، باید به نظرات او احترام بگذارید و با رفتارهایش کنار بیایید.

برای متولدین سال خروس بهترین زوج می‌تواند یک ببر، گاو یا مار باشد. آن‌ها به خوبی با هم کنار می‌آیند و در نهایت احترام با هم زندگی می‌کنند. اما باید از متولدین سال‌های سگ و خروس دوری کنند، زیرا به جز درگیری و تنش چیز دیگری در زندگی آن‌ها پیدا نخواهد شد.

بهترین فرد برای ازدواج با متولدین سال خروس

برای متولدین سال خروس موارد زیر بهترین گزینه هستند:

ببر

زوج ببر و خروس خیلی راحت با هم کنار می‌آیند، آن ها با تصمیمات فوق العاده‌ای که می‌گیرند زندگی مرفهی خواهند داشت. زنان متولد ببر با قلبی آرام باعث ایجاد آرامش در زندگی مشترکشان می‌شوند.

متولدین سال گوسفند با چه سالی ازدواج کنند؟

    گاو

زنان متولد سال گاو ویژگی شخصیتی بی‌نظیر دارند. آن‌ها همدلی را می‌فهمند و پا به پای همسرشان قدم بر می‌دارند. پس اگر یک زن متولد گاو با یک مرد متولد خروس ازدواج کند، زندگی بی‌نهایت آرامی خواهند داشت.

    مار

زنان متولد سال مار با مردان خروس به راحتی جفت می‌شوند. در واقع آن‌ها یک روح در دو بدن هستند که باعث می‌شود زندگی شادی داشته باشند.

بدترین فرد برای ازدواج با متولدین سال خروس

ازدواج متولدین این سال‌ها برای شما مناسب نیست:

خروس

خود برتر بینی متولدین سال خروس هیچ وقت به آن‌ها اجازه نمی‌دهد تا کنار یک خروس دیگر زندگی شاد و بی‌دردسر داشته باشند. آن‌ها خود رای هستند و خودپسندی را به حد اعلا می‌رسانند، پس هیچ وقت دو خروس کنار هم به آرامش نمی‌رسند.

سگ

مردان متولد سال سگ بیش از حد از دیگران به خصوص همسرشان انتقاد می‌کنند، همین هم دلیلی بر درگیری همیشگی‌شان است. آن‌ها به حدی پیش می‌روند تا در نهایت از هم جدا می‌شوند.

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد