سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | موش خانم معلم کجاست !

تست هوش | موش خانم معلم کجاست !

موش ها چه رنگی هستند؟ سفید، خاکستری و قهوه ای! حالا به دنبال او بگردید، مطمئنا پیدایش خواهید کرد.

خبرنگار اصغر اصغری: حالا بیایید روی چالش امروز تمرکز کنیم. یافتن موش درون تصویر! دقت کنید، شاید بگویید موشی نمی بینید اما خوب وقتی سگ و گربه درون کلاس باشد، مسلما یک موش هم درون کلاس است که شما باید پیدایش کنید. برای این که بتوانیم به شما کمک کنیم، باید بگوییم اول باید یک موش را تصور کنید، موش ها چه رنگی هستند؟ سفید، خاکستری و قهوه ای! حالا به دنبال او بگردید، مطمئنا پیدایش خواهید کرد.

با توجه به این گفته ها بیایید شروع کنیم، زمان سنج تان را روی 4 ثانیه کوک کنید. آماده اید؟ زمان شما از الان شروع می شود. موفق باشید!

.

.

به یاد داشته باشید، بیش از 4 ثانیه زمان ندارید!

شاید کلافه شده باشید، چطور می شود که موش به آن کوچکی را در میان انبوهی از جزئیات تصویر پیدا کنید. اما کمی صبور باشید و به چشمان تیزبین تان اعتماد کنید. اگر هم نتوانید آن را پیدا کنید، اشکالی ندارد، می توانید معماهای دیگر را حل کنید.

.

.

جواب آزمون یافتن موش درون کلاس

اگر در کمتر از 4 ثانیه موش را یافته اید، پس تبریک می گوییم، شما جزء معدود افرادی هستید که به این آزمون پاسخ درست داده اید. اگر نه، ناراحت نباشید ما این پایین پاسخ را گذاشته ایم.

به تصویر زیر دقت کنید:

بله موش آن زیر، درست زیر میز استاد قرار دارد. رنگ او خاکستری است و دم و گوش سیاه دارد. پسر سعی دارد او را با تور به دام بی‌اندازد اما خوب موش دم به تله نمی‌دهد.

تست هوش

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد