سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | شکار کجا قایم شده !

تست هوش | شکار کجا قایم شده !

در تصویر بالا، می‌توانید مردی که تفنگی در دست دارد را ببینید. این مرد شکارچی است که به دنبال طعمه اش است. شکارچی بی‌رحم در حال شکار یک خرگوش کوچک بود. خرگوش خودش را جایی در این تصویر پنهان کرده است. آیا می توانید خرگوش را قبل از شکارچی پیدا کنید؟

خبرنگار اصغر اصغری: همانطور که شاید می دانید، محدوده زمانی 5 ثانیه است. پس ساعت خود را تنظیم کنید و جستوجو را شروع کنید.

گفته می‌شود که تنها افراد با چشمان تیز قادر به پیدا کردن خرگوش خواهند بود. در واقع این آزمون تصویری یک راه ساده برای ارزیابی مهارت های بینایی شما است.

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است.

و 5 ثانیه شما تمام شد.

برای شما: آزمون یافتن موش در کلاس: باید نابغه باشی تا در طول 4 ثانیه موش رو پیدا کنی!

پاسخ توهم نوری تشخیص خرگوش

خرگوش اینجاست:

به کسانی که موفق شدند آن را در طول 5 ثانیه پیدا کنند تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید نگران نباشید. با تمرین همه چیز بهتر می شود. چالش های زیر را امتحان کنید:

چند رنگ در تصویر می‌بینید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از توهم نوری تشخیص خرگوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست هوش

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد