سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی روزانه

تست شخصیت شناسی | وضعیت خواب لو میده چه کاره‌ای!

تست شخصیت شناسی | وضعیت خواب لو میده چه کاره‌ای!

آیا می دانستید که نحوه خوابیدن می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را آشکار کند؟ شخصیت خواب شما همچنین می تواند بر رفتار اجتماعی شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، افرادی که به پشت می‌خوابند در موقعیت‌های اجتماعی بیشتر اهل رفتار و قاطعیت هستند، در حالی که افرادی که معده می‌خوابند بیشتر خجالتی و گوشه‌گیر هستند.

خبرنگار اصغر اصغری:همچنین تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات خواب وجود دارد که نشان می‌دهد موقعیت‌های خواب ما می‌تواند بینش‌های پنهان در مورد شخصیت ما را آشکار کند.

بنابراین، امروز ارتباط بین وضعیت خوابیدن و شخصیت را برای درک شخصیت خواب و رفتار اجتماعی بررسی خواهیم کرد.

وضعیت خواب شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟ البته پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد و بسیاری از عوامل دیگر نیز می توانند بر وضعیت خوابیدن ما تاثیر بگذارند. این تست شخصیت خواب می تواند یک راه سرگرم کننده و روشنگر برای یادگیری بیشتر در مورد خود و ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد شما باشد.

1. شخصیت موقعیت خواب جنین

اگر هنگام خواب آسایش را مانند یک نوزاد جمع و جور می‌بینید، ویژگی‌های شخصیتی شما ممکن است ظاهری سخت را در جهان نشان دهد، اما طبیعتی حساس و درون‌گرا را در درون شما نشان می‌دهد. شما میل شدیدی برای محافظت، پرورش و درک دارید. درگیر شدن در فعالیت‌های خلاقانه مانند نوشتن، نقاشی یا رقصیدن بستری را برای بیان درونیات و خواسته‌های شما فراهم می‌کند. موقعیت جنین به شما امکان می دهد از چالش های زندگی بیداری فرار کنید.

با داشتن بیشترین احساس امنیت در کنار خانواده یا افراد قابل اعتماد، ممکن است اضطراب در شلوغی یا عصبی بودن در سخنرانی عمومی را تجربه کنید. به گفته ساموئل دانکل، محقق خواب، این وضعیت خواب اغلب با اوج و فرودهای عاطفی همراه است و افراد در این وضعیت ممکن است به دلیل ترس از رها شدن از تجربیات جدید بسته شوند.

2. شخصیت وضعیت خوابیدن به پشت

برای کسانی که به پشت می خوابند، شخصیتی متمرکز، ساکت و قوی پدیدار می شود. اجتناب از تعارض و ترجیح دادن به حقیقت، مشخصه تعامل شماست. ساختارمند و منظم، انتظارات زیادی از خود و دیگران دارید. چشم انداز خوش بینانه شما تمایل به زندگی کامل را تحریک می کند و اغلب به دنبال جلب توجه است. موقعیت سرباز، با بازوها و پاهای صاف، نشان دهنده استانداردهای بالا و انتخاب پذیری در ایجاد ارتباطات نزدیک است. در مقابل، موقعیت ستاره دریایی نشان دهنده ارزشی برای دوستی، همدلی و حمایت از دیگران است.

3. شخصیت موقعیت خواب پهلو

خوابیدن به پهلو نشان دهنده ماهیت راحت و اجتماعی است. در حالی که می توانید با هرکسی گفتگو کنید، خود واقعی شما در گروه نزدیک شما ظاهر می شود. با اعتماد و ملاحظه، ممکن است شما را در تصمیم گیری کند تصور کنند، اما همه عوامل را به دقت می سنجید. موقعیت‌های کناری مختلف بینش‌هایی را ارائه می‌دهند: آغوش بالشی پرورش‌دهنده و خانواده‌محور است، فرد مشتاق به ارتباطات و روابط واقعی میل می‌کند، و موقعیت چوب حکایت از زودباوری همراه با اجتماعی بودن دارد.

4. شخصیت وضعیت خوابیدن معده

انتخاب وضعیت خوابیدن معده نشان دهنده شخصیتی سرگرم کننده، با ذهن باز و گاهی خشن است. وضوح اهداف زندگی و رفتار آزادانه شما را مشخص می کند، اگرچه ممکن است عصبی بودن درونی ادامه یابد. مقاوم و ماجراجو، با خوش بینی و سپاسگزاری به سختی ها نزدیک می شوید. موقعیت سقوط آزاد، با بازوهای دراز، نشان دهنده یک پروانه اجتماعی است که از ماجراجویی لذت می برد و در تعاملات اهمیت دارد.

امیدواریم از این تست شخصیتی سرگرم کننده در خواب لذت برده باشید و لطفاً تست ها و بازی های فکری ما را بررسی کنید. به راحتی مقاله را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید و ببینید آیا آنها خود را در انتخاب خود می شناسند یا خیر!

 

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد