سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | سوتی این عکس چیه؟!

تست هوش | سوتی این عکس چیه؟!

به تصویر نگاه کنید، 6 انسان اولیه را می بینید که در کنار هم زندگی می کنند. آن ها لباس های قهوه ای و قرمز به تن دارند. بین آن ها 2 زن و 4 مرد وجود دارد. یکی از زن ها در حال پختن گوشت است.

خبرنگار اصغر اصغری: دیگری روی سنگ نقاشی می کشد. مرد نشسته در سمت چپ تصویر در حال ساختن نیزه است. آن دو مرد پشت سری هم یک بره را به چوب کشیده و می خواهند روی آتش بپزند. آن مرد ایستاده نیز یک چوب روی شانه دارد. حالا کاری که شما باید بکنید، تشخیص مردی است که از آینده آمده است. کار سختی نیست، فقط باید کمی دقت کنید.

سرنخ ها را دنبال کنید تا زودتر به جواب برسید. شاید فکر کنید از روی ظاهر آن ها می توانید بگویید کدام یک فردی است که از آینده آمده اما خوب سخت است، زیرا ظاهر آن ها کاملا شبیه به هم است. مردها همه موهای ژولیده و ریش های بلند دارند. همچنین لباس آن ها همه شبیه به هم است. پس چگونه می خواهید او را تشخیص دهید؟

بیایید شروع کنیم!

.

.

.

.

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

.

.

.

پازل ها و معماها روشی عالی برای تقویت عملکرد مغز هستند. هرچند برخی از آن‌ها آسان حل می شوند اما برای برخی دیگر نیاز به زمان بیشتری دارید تا آن ها را حل کنید. با این حال به قول ما حل کردن این آزمون های جذاب هم فال است و هم تماشا! از پازل ها و معماها هم به عنوان سرگرمی استفاده کنید و هم عملکرد مغز خود را تقویت کنید. خوب به هر حال، باید تا کنون به جواب رسیده باشید. آیا توانستید مرد از آینده آمده را تشخیص دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، ناراحت نباشید، ما جواب را این پایان به شما نشان خواهیم داد.

به پاسخ آزمون تشخیص مردی از آینده نگاه کنید:

بله جواب ساده بود، کسی که از آینده آمده است، همان مردی است که یک چراغ قوه به دست دارد.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد