سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت | آزمون شخصیت | روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت | عقب افتاده‌ها اینجوری‌ان!

روانشناسی شخصیت | عقب افتاده‌ها اینجوری‌ان!

جرأت کنید در تست شخصیت ما شرکت کنید! وقت آن است که با حقیقت روبرو شوید و بفهمید که آیا به سالهای گذشته خود ادامه می دهید یا واقعاً در حال زندگی می کنید. نترسید، تنها چند دقیقه درون گرایی است که می تواند دیدگاه شما را برای بهتر شدن تغییر دهد. آیا آماده گام بردارید؟

خبرنگار اصغر اصغری: آیا اغلب خود را در حال یادآوری وقایع گذشته می بینید، حتی زمانی که اتفاق مهمی در زمان حال رخ می دهد؟

آیا برای امتحان کردن چیزهای جدید تردید دارید و راحتی تجربه های آشنا را ترجیح می دهید؟

آیا مکرراً مکالمات قدیمی را در ذهن خود مرور می کنید و به این فکر می کنید که آیا ممکن است اوضاع به گونه ای دیگر پیش برود؟

آیا خانه شما پر از یادگاری ها و یادگاری های شخصی است که هر کدام شما را به یاد زمان خاصی از زندگی شما می اندازند؟

آیا برای رها کردن کینه ها یا دردهای گذشته مشکل دارید؟

آیا شما فناوری مدرن را غالب می‌دانید و سادگی «روزهای خوب قدیمی» را ترجیح می‌دهید؟

آیا همیشه شرایط فعلی را با تجربیات گذشته مقایسه می کنید؟

آیا احساس می کنید بهترین روزهای شما پشت سر گذاشته شده است؟

آیا از برنامه ریزی برای آینده اجتناب می کنید و ترجیح می دهید روی دستاوردها یا تجربیات گذشته تمرکز کنید؟

آیا اغلب خودتان را می‌بینید که می‌گویید چیزهایی مانند اوضاع در زمان من بهتر بود؟

و اکنون، شخصیت خود را آشکار کنید!

اگر بیش از 7 بار پاسخ مثبت داده اید

شما یک مسافر زمان واقعی هستید! شما عمیقاً با تجربیات گذشته خود در ارتباط هستید تا جایی که به شدت بر اقدامات و تصمیمات فعلی شما تأثیر می گذارد.

گذشته شما یک پتوی آرامش بخش است که به سختی می توانید آن را رها کنید.

با این حال، در حالی که گرامی داشتن خاطرات عالی است، گره خوردن بیش از حد به گذشته می تواند مانع از تجربه کامل زمان حال شما شود.

در نظر داشته باشید که تمرین‌های تمرکز حواس بیشتری را در زندگی روزمره خود بگنجانید تا به شما کمک کند در لحظه حال ثابت بمانید.

اگر 4، 5، 6 یا 7 بار پاسخ مثبت داده اید

شما ارتباط متعادلی با گذشته خود دارید. شما برای خاطرات و تجربیات خود ارزش قائل هستید و از آنها به عنوان راهنمای حرکت در حال و آینده استفاده می کنید.

با این حال، اهمیت زندگی در زمان حال را درک می کنید. شما زندانی گذشته خود نیستید، بلکه از آن به عنوان ابزاری برای شکل دادن به مسیر فعلی خود استفاده می کنید.

اگر کمتر از 4 بار پاسخ مثبت داده اید

شما یک فرد حال هستید! شما اجازه نمی دهید تجربیات گذشته شما را گروگان نگه دارد و همیشه مشتاقانه منتظر آنچه در آینده است هستید.

شما درک می کنید که گذشته فقط همین است – گذشته، و نمی توان آن را تغییر داد. شما تغییرات را پذیرفته اید و ترسی ندارید که از منطقه راحتی خود خارج شوید.

با این حال، به یاد داشته باشید که گذشته می تواند معلم ارزشمندی باشد. تجربیات گذشته خود را کاملاً دور نریزید، زیرا آنها می توانند بینش ها و درس هایی را ارائه دهند که ممکن است در زندگی فعلی شما مفید باشد.

با تشکر از شما برای شرکت در آیا شما در زمان پیچیدگی گیر کرده اید؟ تست شخصیت! به یاد داشته باشید، این فقط یک حواس پرتی سرگرم کننده است و نه تجزیه و تحلیل قطعی از شخصیت یا سبک زندگی شما.

صرف نظر از نتایج شما، مهمترین چیز این است که در زمان حال زندگی کنید و از هر لحظه لذت ببرید.

اگر لذت بردید، این تست را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و ببینید آیا دوستان شما نیز در گذشته زندگی می کنند یا خیر! به اشتراک گذاری مبارک!

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد