سایت هواداری باشگاه استقلال

تست شخصیت | آزمون شخصیت | روانشناسی شخصیت

روانشناسی شخصیت | جنّ درون‌ات را با یک کیک گیر بنداز !

روانشناسی شخصیت | جنّ درون‌ات را با یک کیک گیر بنداز !

کشف کنید که کودک درونی شما هنوز هم امروز روی شما تأثیر می گذارد: اکنون تست شخصیت ما را بگیرید! اول چی می بینی؟

خبرنگار اصغر اصغری: هرچه پیرتر می شویم ، اغلب شادی ها و اسرار را که ما را به عنوان کودکان اسیر می کردند فراموش می کنیم. با این حال ، اولین چیزی که در یک تصویر متوجه می شوید می تواند نشان دهد که چگونه فرزند درونی شما همچنان به درخشش درخشان در شما می درخشد. آزمایش ما را انجام دهید تا روح کودکانه خود را دوباره کشف کنیم ، و بگذارید آن را به یاد کنجکاوی شگفت انگیز و تخیل بی حد و حصر که امروزه هنوز با خود حمل می کنید ، یادآوری کند. شما ممکن است از اینکه واقعاً کودک…

اسرار فرزند درونی خود را با تست شخصیت منحصر به فرد ما کشف کنید. این تست ویژه بینش های جذاب را ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه تجربیات اولیه شما به شکل گیری رفتارها و ترجیحات امروز شما ادامه می یابد.

با مشخص کردن آنچه که ابتدا در یک سری از تصاویر مشاهده می کنید ، می توانید جنبه های پنهان روح کودکانه خود را کشف کنید.

یک اکتشاف سرگرم کننده و در عین حال عمیق در روان شما ، این آزمایش راهی برای درک بیشتر است.

یک ماشین

اگر اولین چیزی که می بینید یک ماشین است ، شخصیت شما به احتمال زیاد به سمت ماجراجویی و آزادی گرایش می یابد.

روح کودکانه شما هنوز هم در تمایل شما به حرکت و اکتشاف تجلی می یابد ، دقیقاً مانند اینکه کودک به هیجان یک ماشین اسباب بازی کشیده می شود.

شما جاه طلب هستید ، همیشه آماده هستید تا صندلی راننده را در زندگی بگیرید. یک رهبر طبیعی ، شما نمی ترسید که مسیر خود را هدایت کنید و دیگران را برای پیاده روی ببرید.

شما پیشرفت و نوآوری را ارزیابی می کنید ، به طور مداوم به دنبال تجربیات و دانش جدید هستید. با این حال ، مانند کودک با اسباب بازی محبوب ، شما همچنین یک طرف احساساتی دارید که آشنایی و آسایش را گرامی می دارد.

برف

اگر چشمان شما برای اولین بار به برف کشیده می شود ، نشان می دهد که شخصیت شما منعکس کننده بی گناهی ، خلوص و آرامش است.

روح کودکانه شما از طریق توانایی شما در یافتن شادی و شگفتی در چیزهای ساده آشکار می کند. شما به احتمال زیاد یک درونگرا هستید که از تفکر و درون نگرانه آرام لذت می برید.

رفتار آرام شما یک دنیای درونی پر جنب و جوش غنی از تخیل و خلاقیت را پنهان می کند ، دقیقاً مانند این که یک منظره پوشیده از برف زندگی را در زیر سطح آن پنهان می کند.

ماهیت زودگذر برف همچنین به توانایی شما در رها کردن آسیب های گذشته و شروع دوباره شروع به تجسم مقاومت در برابر کودک اشاره دارد.

درختان صنوبر

اگر اولین چیزی که متوجه شدید درختان صنوبر بود ، احتمالاً کسی هستید که زمینی و پایدار باشید.

روح کودکانه شما به معنای قوی سنت و قدردانی از قوام شما تجلی می یابد ، دقیقاً مانند اینکه کودکان در روال راحتی پیدا می کنند.

به عنوان کسی که ثبات را ارزیابی می کند ، شما قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید. شخصیت شما انعطاف پذیر است و قادر به طوفان های زندگی در زندگی است ، همانطور که درختان در برابر عناصر محکم ایستاده اند.

با این حال ، درست مانند کودک با درخت مورد علاقه برای صعود ، شما همچنین یک طرف بازیگوش و پرماجرا دارید که در خارج از منزل رونق می گیرد.

آدم برفی

اولین بار با توجه به یک آدم برفی ، شخصیتی را نشان می دهد که شوخ طبعی و سرگرم کننده است. روح کودکانه شما در عشق شما به بازی و توانایی ایجاد خنده به هر موقعیتی می درخشد.

شما به احتمال زیاد با توانایی طبیعی در دوست داشتن دوستان به راحتی و روشن کردن روزهای افراد ، دقیقاً مانند نحوه گرایش کودکان به سمت فعالیت های بازیگوش ، برون گرا هستید.

شما از سخت کوشی خودداری نمی کنید ، اما به لذت بردن از این روند اعتقاد دارید ، دقیقاً مانند ساختن یک آدم برفی. با وجود فراز و نشیب های زندگی ، شما خوش بین و انعطاف پذیر هستید و روح یک کودک خوشحال و خوش شانس را مجسم می کنید.

اگر نگاه شما برای اولین بار به خانه ها می افتد ، احتمالاً کسی هستید که از ایمنی ، راحتی و روابط گرامی می دارد.

روح کودکانه شما در میل شما به گرما و تعلق ، شبیه به دلبستگی کودک به خانه آنها آشکار می شود.

شما روابط نزدیک گره خورده را ارزیابی می کنید و در تلاش برای ایجاد یک محیط تغذیه برای اطرافیان هستید. شخصیت شما از پایداری و خصوصیات پرورش دهنده ای که اطمینان خاطر دیگران را فراهم می کند ، بدتر می شود.

با این حال ، درست همانطور که کودکان در مورد خانه های دیگر در خیابان خود کنجکاو هستند ، شما همچنین یک کنجکاوی سیری ناپذیر در مورد جهان فراتر از منطقه راحتی خود دارید.

منبع: مکتوب نامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد