سایت هواداری باشگاه استقلال

خرید فوری خودرو | وام خرید خودرو

شانس خرید فوری خودرو با وام 400 میلیونی | سرمایه کفته؛ برو جلو بوق بزن!

شانس خرید فوری خودرو با وام 400 میلیونی  | سرمایه کفته؛ برو جلو بوق بزن!

اگر قصد خرید خودرو را دارید اما سرمایه شما کافی نیست به راحتی می توانید وام خرید خودرو بدون ضامن بگیرید آن هم در یک ماه.

خبرنگار اصغر اصغری: مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که خودرو باید ساخت داخل باشد و نمی‌توانید برای خرید خودروهای وارداتی از وام ماشین استفاده کنید. بانک‌های مختلف شروط متفاوتی برای گرفتن وام خودرو فوری در نظر می‌گیرند اما به‌صورت کلی سه شرط زیر، میان تمامی بانک‌ها برای استفاده از انواع تسهیلات خودرو یکسان است:

حداقل سن 18 سال

عدم وجود سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقه متقاضی وام

اثبات توانایی متقاضی وام برای پرداخت اقساط با توجه به فیش حقوقی او یا ضامن

چه بانک‌هایی وام خرید خودرو می‌دهند؟

با توجه به آخرین اخبار منتشرشده، برای دریافت وام خرید خودرو در اکثر بانک‌ها باید بعد از ثبت درخواست، دو ضامن رسمی یا سند ملک نیز به بانک ارائه دهید. در اغلب موارد میزان سودی که این بانک‌ها برای وام ماشین در نظر گرفته‌اند، سالانه 24 درصد است و مدت بازپرداخت وام نیز حداکثر سه سال یا 36 ماه است.

به نظر می‌آید با توجه به قیمت خودرو در کشور ما و شرایط دریافت تسهیلات بانکی خرید خودرو، خرید اقساطی ماشین توجیه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

در ادامه با شرایط تسهیلات خودرو در بانک‌های مختلف آشنا می‌شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که اکثر این وام‌ها لزوما وام خرید خودرو نیستند و با عناوین مختلف به صورت وام نقدی ارائه می‌شوند. اما شما می‌توانید از آن‌ها برای خرید خودرو نیز استفاده کنید.

منبع: اقتصادنیوز

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد