سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش | لوازم آرایشی این خانمه را چه کسی کش رفته !

تست هوش | لوازم آرایشی این خانمه را چه کسی کش رفته !

باهوش ها اگر می خواهید ضریب هوش خود را بیازمایید، آزمون شناسایی دزد رژلب را امتحان کنید! در این تست به صورت خلاصه سناریو از این قرار است: از یک نمایشگاه لوازم آرایشی رژلب گران بهایی دزدیده شده است. دزد یکی از افراد حاضر در تصویر است. آیا می توانید با کمک ضریب هوشی بالای خود این معما را حل کنید. به نظر شما کی رژلب را دزیده است؟

خبرنگار اصغر اصغری: تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد که انجام معماها و چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این بازی ها می توانید فردی هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری باشید. پس از حل کردن تست های بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه غافل نشوید.رژلب گران قیمتی از یک نمایشگاه دزیده است. خانم پلیس شوکه و ناامید شده، او نمی تواند دزد را شناسایی کند. آیا می توانید به او کمک کنید تا دزد را شناسایی کند. در تصویر دو مظنون وجود دارد: یک مرد و یک زن با بچه اش. مرد خیلی مشکوک به نظر می رسد و زن سعی می کند بچه بازیگوش اش را کنترل کند. به هر حال، یکی از این دو رژلب را دزدیده. اما کدام یک؟ این سوالی است که شما باید به آن پاسخ دهید. چه کسی رژلب را دزیده است؟

برای اینکه آزمون شناسایی دزد رژلب چالش برانگیزتر شود، ما محدودیت زمانی وضع می کنیم. چالش این است: شما باید دزد را در عرض 7 ثانیه شناسایی کنید!

.

.

.

رژلب را مرد ندزدیده است. بله، با اینکه او خیلی مشکوک به نظر می رسد، اما او دزد نیست. اگر دقت کنید دزد مادر بچه است. او موهایش را با رژلب بسته است. همچنین به خرس بچه نگاه کنید، او با رژلب دهانی برای عروسکش کشیده است. بعد مادرش رژلب را از گرفته و به همین خاطر است که سعی می کند او را آرام کند.

تست هوش

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد