سایت هواداری باشگاه استقلال

نازنین بیاتی | نازنین بیاتی چند سالشه | نازنین بیاتی ازدواج

دختر نازنین بیاتی این شکلیه! | عکس دیده نشده از دختر نازنین بیاتی همه رو شوکه کرد

دختر نازنین بیاتی این شکلیه! | عکس دیده نشده از دختر نازنین بیاتی همه رو شوکه کرد

نازنین بیاتی به مناسبت روز مادر عکسی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

خبرنگار اصغر اصغری: با توجه به اطلاعات ارائه شده، می‌توان نتیجه گرفت که نازنین بیاتی یک بازیگر حرفه‌ای و موفق است که با تلاش و تحصیل در رشته هنرپیشگی، به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است. 

نازنین بیاتی از سریال مانکن شروع کرده و با بازی در فیلم‌های مختلف، به عنوان یک بازیگر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، نازنین بیاتی همزمان با کار در عرصه بازیگری، به صداپیشگی نیز مشغول بوده است. نازنین بیاتی با تلاش و پشتکار خود، به یکی از برجسته‌ترین بازیگران جوان سینمای ایران تبدیل شده است.

نازنین بیاتی

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی بازیگر جوان ایرانی ۱۵ دیماه سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد است.

علاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد. سال ۹۱ از طریق یکی از دوستانش برای تست بازی در فیلم دربند به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

اولین فیلم نازنین بیاتی اولین افتخار او بود. سال ۹۱ با اولین تجربه در فیلم دربند، نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد

عده ای معتقدند نازنین به ترانه علیدوستی شباهت دارد.

او در این باره می گوید: “برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست”.

سایر فعالیت های نازنین بیاتی

نازنین بیاتی نقاشی را از کودکی شروع کرد. وی دیپلم گرافیک دارد.

وی می گوید در اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. در کنار بازیگری طراحی لباس نیز می کنم.

نازنین در سریال عروسکی شکرستان در سال ۹۱ به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو حضور داشت.

اودر عرصه موسیقی نیز وارد شده است.

منبع: جایگاه 8

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد