سایت هواداری باشگاه استقلال

بهنوش طباطبایی | طلاق بیوگرافی طباطبایی | ازدواج بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی پشت به امواج دریا | قیافه معصومانه بهنوش خانم با نگاه اون‌وری

بهنوش طباطبایی پشت به امواج دریا | قیافه معصومانه بهنوش خانم با نگاه اون‌وری

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است که زندگی این دو هنرمند محبوب به دلیل نامشخصی در سکوت به پایان رسید.

خبرنگار اصغر اصغری: بهنوش طباطبایی بجز سینما در تئاتر هم فعال است و یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد.  بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش به ادامه تحصیل پرداخت و بعنوان استاد دانشگاه به فعالیت اجتماعی اش ادامه داد. بهنوش طباطبایی جز بازیگران بی حاشیه و محبوب سینما و تلویزیون ایران است که در چند وقت اخیر در هیچ پروژه هنری شرکت نکرده است.در ادامه با بهنوش طباطبایی و زندگی و روزمرگی هایش آشنا شوید.

بهنوش طباطبایی

ورود  بهنوش طباطبایی به تلویزیون

اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید.

ازدواج بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد .همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد، کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت ! و این آشنایی بیشتر شد .تا اینکه بحث خواستگاری پیش آمد و ازدواج کردند.

علت طلاق بهنوش طباطبایی

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند

خصوصیات و علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است .اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشن.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس و دکترای رشته روانشناسی می باشد که در 22 سالگی با سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد

بعد از اینکه دوران ابتدایی با مهراوه شریفی نیا همکلاسی بود بخاطر بازی او در فیلم «دزد و عروسک ها» در سال 1368 به بازیگری علاقمند شد.با اصرار و پافشاری ها زیاد در نهایت توانست سال 1372 وقتی 12 ساله بود در مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان دوره بازیگری را شروع کرد بعد از قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه سراسری شریعتی ، همزمان کلاس های آزاد بازیگری را در دانشگاه تهران گذراند.

منبع: جایگاه 8

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد