سایت هواداری باشگاه استقلال

ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | سایت ایران خودرو

OFF بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ایران‌خودرو فقط 21و22 بهمن! | تحویل فوری، بدون‌قرعه‌کشی و زیر قیمت خودرو

OFF بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ایران‌خودرو فقط 21و22 بهمن! | تحویل فوری، بدون‌قرعه‌کشی و زیر قیمت خودرو

اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند.

خبرنگار اصغر اصغری: اگرچه شرکت ایران خودرو فعلا هیچ برنامه‌ای برای فروش اقساطی خودرو ندارد، اما بسیاری از افراد برای خرید خودرو به دنبال روش‌های فروش اقساطی هستند. به‌ویژه اینکه با افزایش سرسام آور قیمت خودرو در چند سال اخیر، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد غیرممکن شده است.

آرشا خودرو آسان‌ترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ به طوریکه روش‌های فروش می‌تواند بر اساس شرایط هر مشتری و به صورت دلخواه تنظیم شود. به این ترتیب بیشتر مردم می‌توانند با پیش پرداخت مورد نظر خود صاحب یکی از محصولات ایران خودرو شوند.

همچنین در شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو ، خودروی مورد نظر ظرف مدت یک ساعت از زمان سفارش، تحویل مشتری می‌شود. در روش فروش فوری آرشا خودرو، خودرو قبل از واریز وجه پیش پرداخت، آماده شده و تحویل مشتری می‌شود.

در زمینه اقساط نیز تلاش شده است که در حد امکان خودرو با اقساط بلندمدت تحویل مشتری شود. تعداد و نحوه پرداخت اقساط نیز توسط مشتری تعیین می‌شود و حاشیه سود به صورت قانونی و بر اساس عرف بازار خودرو است.

تمام خودروهایی که هم اکنون در خط تولید ایران خودرو قرار داشته و توسط این شرکت در حال تولید است، شامل طرح فروش اقساطی آرشا خودرو می‌شود. این شرکت تنوع بسیار خوبی را در زمینه فروش انواع خودروها ایجاد کرده است تا بتواند به سلیقه و نیاز تمام مشتریان پاسخ دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو شامل خودروهایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو 207، پژو پارس، رانا، دنا، هایما، سمند، تارا، سمند سورن، تندر 90 پلاس و سوزوکی گرند ویتارا می‌شود. تمام این خودروها موجود و آماده تحویل فوری هستند و به درخواست مشتری حداکثر ظرف یک ساعت آماده تحویل می‌شوند.

مدارک لازم برای فروش فوری ایران خودرو

در طرح فروش اقساطی ایران خودرو باید مدارکی مبنی بر اطلاعات هویتی، شغلی و سکونتی توسط مشتری به آرشا خودرو ارائه شود؛ به همین منظور در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه، اجاره نامه یا سند منزل، قبوض مصرفی، جواز کسب یا فیش حقوقی الزامی است.

مشتری می‌تواند پرداخت اقساط را به صورت یک ماهه یا دوماهه انجام دهد و برای این کار باید از چک صیادی استفاده کند. صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

خودرو در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک به مشتری ارائه می‌شود و مشتری تا زمان اتمام اقساط، حق فروش یا تعویض خودرو نخواهد داشت.

مهم‌ترین مزیت روش فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو، تحویل فوری خودرو به خریدار است. علاوه بر این، قرارداد بین خریدار و شرکت به صورت کاملا شفاف و بر اساس عرف بازار تنظیم می‌شود. آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود.

همچنین قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو در این شرکت کاملا بر اساس نیاز و شرایط خریدار تنظیم می‌شود. مبلغ پیش قسط، تعداد اقساط و دوره پرداخت اقساط نیز بر اساس نظر خریدار و با مشاوره کارشناسان شرکت تعیین می‌شود. آرشا خودرو رسید و سند محکمی را بر اساس اقساط خودرو به خریدار ارائه می‌دهد تا خیال مشتری از بابت اسناد قانونی خودروی خریداری شده مطمئن شود.

تنوع محصولات نیز یکی دیگر از مزایای آرشا خودرو است. معمولا در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو که توسط کارخانه به مناسبت‌های مختلف ارائه می‌شود، تعداد محدودی از محصولات این شرکت عرضه می‌شود، اما سبد محصولات آرشا خودرو بسیار کامل بوده و تقریبا تمام خودروهای تولیدی ایران خودرو را شامل می‌شود.

شرکت آرشا خودرو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است. این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب توانسته است در سال‌های اخیر به نیاز بخش اعظمی از مشتریانی که قصد خرید خودرو به صورت اقساطی دارند، پاسخ دهد. هم اکنون فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در این شرکت امکان‌پذیر است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی خودرو می‌توانند به وبسایت آرشا خودرو به آدرس arshakhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02148000998 تماس بگیرند.

در راستای تامین نیاز مشتریان، پیش‌فروش خودروهای تجاری و مسافری ایران‌خودرو دیزل در ایام مبارک دهه فجر از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

پیش فروش  یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو صورت می‌گیرد. تاثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی می‌تواند برای صنعت خودروسازی به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند.

پیش‌فروش ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی فوتون از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که پیش‌فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ نیز از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود.

جزییات و شرایط فروش این طرح‌ها متعاقبا در بخش‌نامه‌های فروش اعلام می‌شود.

ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام بدون قرعه کشی دنا پلاس اتوماتیک خبر داد. 

شرایط طرح فروش فوق العاده هایما 7X بهمن 1402 اعلام شد.

فروش فوق العاده ( فراخوان) مرحله پنجاه و یکم اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) هایما 7X آغاز شد.

این بخشنامه ویژه متقاضیان عادی است، که در آذر ماه سال جاری مطابق با اطلاعیه شماره 4 سامانه یکپارچه محصول فوق را ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به شرکت ایران خودرو اعلام شده و پیامک فراخوان شرکت ایران خودرو را دریافت نموده اند .

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

شرایط طرح فروش فوری هایما 7X بهمن 1402؛

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتومات توربو و آپشنال باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو  متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

تکمیل مراحل ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک ساده و آپشنال تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام بدون قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو

فراخوان ثبت نام بدون قرعه کشی دنا پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند.

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با عرضه دو محصول پرفروش آغاز شد.ایران خودرو طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه خبر داد. در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

بر اساس جدیدترین ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ اتومات و دستی باید کل قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. همچنین بر اساس طرح پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می توانند مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند اما در این صورت موعد تحویل ایران خودرو به سال آینده موکول خواهد شد. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

بر اساس اطلاعیه ثبت نام ایران خودرو، برای خرید سورن پلاس به قیمت کارخانه باید حوالی ۴۵۹ میلیون تومان واریز کنید و ۹۰روز دیگر خودرو را تحویل بگیرید. همچنین می توانید فروش اقساطی ایران خودرو را انتخاب کنید که در این صورت موعد تحویل سمند سورن پلاس آبان سال آینده خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بهمن ۱۴۰۲

فراخوان ثبت نام پژو ۲۰۷ ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت سوم زمستان ۱۴۰۳ شناخته شدند. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام سورن پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت سوم پاییز۱۴۰۲ قرار گرفته است.

فروش فوری ایران خودرو با شرایط اقساطی ویژه دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.مزایده جدید خودروهای ایران خودرو ۲۱ الی ۲۴ دی ماه با عرضه تعدادی از خودروهای سواری تصادفی و آسیب‌دیده امداد خودرو ایران، برگزار می‌شود.

ثبت نام اقساطی ایران خودرو با عرضه ۳ خودروی دنا، شاین مکس و پژو ۲۰۷ آغاز شده است. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. در ادامه شرایط ثبت نام ایران خودرو را بخوانید.

ایران خودرو در جدیدترین ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو وارداتی با عرضه شاین مکس حضور دارد. شاین مکس وارداتی متعلق به شرکت دانگ‌ فنگ است. دانگ فنگ جدید ایران خودرو از زیرمجموعه آئولوس (AELOS) است و مدل آن نیز در بازار چین، ایشوان مکس (YIXUAN MAX) نام دارد ولی در بازار کشورمان، با نام SHINE MAX به فروش می‌رسد. قیمت شاین مکس وارداتی یک میلیارد تومان است. گفتنی است قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

متقاضیان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال می‌توانند با پرداخت ۶۹۲ میلیون تومان این خودرو را ۹۰ روزه تحویل بگیرند. اما اگر خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنند با توجه به میزان پیش پرداخت موعد تحویل خودرو آنها خردادوتیرماه سال آینده خواهد بود. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید

فروش فوری ایران خودروبر اساس جدیدترین ثبت نام اقساطی ایران خودرو ، متقاضیان ثبت نام پیش فروش پژو ۲۰۷ باید نصف قیمت کارخانه ایران خودرو را برای این محصول بپردازند و در زمان تحویل مابقی مبلغ را واریز کنند. موعد تحویل ایران خودرو در این طرح سال آینده است. جزییات بیشتر را در تصویر زیر بخوانید.

فراخوان ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت دوم زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند. پیش فروش پژو ۲۰۷ مربوط به برندگانی که اسامی آنها به عنوان اولویت اول فروش فوری ایران خودرو اعلام شده است. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام شاین مکس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و اسامی آنها در بخش اولویت دوم زمستان ۱۴۰۲ قرار گرفته است.

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو ویژه پژو ۲۰۷ و دنا تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. سامانه شاین مکس وارداتی نشانی https://saleauto.ir/company/۲ است.

منبع: اقتصاد 100

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد