سایت هواداری باشگاه استقلال

تعطیلی شنبه | تعطیلی شنبه 21 بهمن| شنبه بین‌التعطیلین

نظر رسمی دولت درباره شایعه تعطیلی شنبه | تکلیف کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان روشن شد!

نظر رسمی دولت درباره شایعه تعطیلی شنبه | تکلیف کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان روشن شد!

برخی گمانه‌زنی‌ها و اظهارات درگوشی در جامعه و فضای مجازی از این حکایت می کرد که شنبه، ۲۱ بهمن تعطیل است.

خبرنگار اصغر اصغری: ، اما میثم لطیفی، رییس سازمان امور اداری و استخدامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفت: تعطیلی شنبه را باید هیات وزیران تصویب کند که بعید می‌دانم این موضوع تصویب شود.

روز شنبه در بین ۲ تعطیلی جمعه ۲۰ بهمن و یکشنبه ۲۲ بهمن، قرار گرفته است. در همین رابطه سید محمد حسینی، معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، درباره احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن، تاکید کرد: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند، امروز اعلام می‌کرد. البته موضوع تعطیلی این روز را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که می‌خواهند، از مرخصی استفاده کنند.

حسینی همچنین روز چهارشنبه، ۱۸ بهمن گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی روز ۲۱ بهمن نیست؛ ممکن است که تصمیم جدیدی اتخاذ شود. البته امروز در دولت، مطرح شد و تصمیمی اتخاذ نشد.

ماجرای شیوع دهان به دهان تعطیلی شنبه 

جزئیات جدید تعطیلی شنبه 21 بهمن 1402 اعلام شد. احتمال می رود هیات دولت روز شنبه رابا توجه به تعطیلی روز یکشنبه 22 بهمن به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و بین التعطیلین ، تعطیل اعلام کند.

در این باره، امیر عابدی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار یک استوری گفت که با توجه به شواهد احتمال تعطیلی روز شنبه (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) بسیار زیاد است.

او در استوری اینستاگرام خود نوشت: «با توجه به شواهد و قرائن احتمال تعطیلی سراسری شنبه خیلی زیاده البته همه چی بستگی به نتیجه بازی امروز (چهارشنبه) داره، در صورت صعود به فینال جام ملتها که برای اولین بار بعد از انقلاب اتفاق میفته و آماده شدن برای برگزاری جشن ملی، دولت احتمالا شنبه را تعطیل اعلام کنه.»

نظر دولت درباره تعطیلی شنبه 21 بهمن

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن‌ماه گفت: برنامه‌ای برای تعطیلی روز شنبه نیست.

 سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد پیش بینی بازی بین ایران و قطر گفت: امیدواریم دل ملت ایران در شب مبعث نبی مکرم اسلام شاد شود و نتیجه این بازی ۲ به یک به نفع ایران به پایان برسد. غالب مردم ایران به این بازی و فوتبال علاقه دارند و امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های ورزشکاران عزیز کشورمان باشیم. من خودم تا سال ۸۲ فوتبالی بودم و چون پایم شکست نتوانستم بازی کنم.

معاون پارلمانی رییس جمهور در مورد تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن ماه گفت: دولت اگر می‌خواست شنبه را تعطیل کند امروز اعلام می‌کرد، البته موضوع تعطیلی شنبه را به خود کارکنان واگذار کرده است تا کسانی که بخواهند از مرخصی استفاده کنند. فعلا برنامه ای برای تعطیلی روز شنبه نیست ممکن است تصیمم جدیدی اتخاذ شود البته امروز در دولت مطرح شد و تصیمی اتخاذ نشد.

رئیس سازمان امور اداری استخدامی در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند.

چند روزی است که شایعاتی در فضای مجازی درباره قوت گرفتن احتمال تعطیلی روز شنبه از سوی دولت مطرح شده است.

اطلاعیه دانشگاه برای تعطیلی شنبه

با عنایت به تعطیلی روزهای پنجشنبه 19 بهمن ماه به مناسبت عید سعید مبعث پیامبر اکرم (ص) و یکشنبه 22 بهمن ماه به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به استحضار کلیه دانشگاهیان محترم می رساند، به استناد بند یازده از سی و سومین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه مورخ 1402/11/18 و تبصره 1 ماده آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی، روز شنبه 21 بهمن ماه 1402 تعطیل اعلام می گردد

درباره تعطیلی شنبه 

در همین حال باشگاه خبرنگاران نوشت: لطیفی رئیس سازمان امور اداری استخدامی در واکنش به احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن گفت: این تصمیم در اختیار هیئت وزیران است و دولت باید اعلام کند.

توضیح یک مقام دولت درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن 1402

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن گفت: تعطیلی شنبه را باید هیئت وزیران تصویب کند که بعید می‌دانم این موضوع تصویب شود.

درخواست تعطیلی شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ جهت کمک به سلامت روان جامعه و رونق گردشگری

ه‍یئت محترم دولت

با سلام و احترام

نوروز فرصتی برای تحکیم پیوند‌های خانوادگی و گردشگری و کمک به حفظ سلامت روانی جامعه بوده است و نوروز ۱۴۰۳ مصادف با ماه مبارک رمضان می‌باشد و قطعاً برای بسیاری از مردم امکان بهره بردن از تعطیلات در جهت مسافرت و دیدار اقوام فراهم نیست و با توجه به تعطیلی روز پنجشنبه ۱۹ بهمن و روز یکشنبه ۲۲ بهمن، چه بسیار مناسب است که دولت محترم در این ایام مبارک رجب فرصتی فراهم نماید که این تعطیلات به خوبی قابل استفاده باشد و نیازی به گرفتن مرخصی از سازمان‌ها و مدارس و سخت‌گیری آنان در این زمینه نباشد.

منبع: اقتصاد 100

دیدگاه خود را ارسال کنید

  • محمدهادی

    اقدام مجمع تشخیص مصلحت در رد مصوبه مجلس مبنی بر تعطلیلی شنبه ها مداخله در کار قانون گذاری و شورای نگهبان است و خلاف قانون محسوب می شود. زیرا هنوز شورای نگهبان مصوبه مجلس را رد نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد