سایت هواداری باشگاه استقلال

اینترنت | بسته اینترنت | اینترنت مجانی

ترکیدن توپ تحویل سال 1403 با فعال‌سازی اینترنت مجانی | 100 گیگ اینترنت رایگان عیدانه

ترکیدن توپ تحویل سال 1403 با فعال‌سازی اینترنت مجانی | 100 گیگ اینترنت رایگان عیدانه

برای بهره‌مندی از تخفیفات و بسته‌های اینترنت رایگان ارائه شده، می‌توانید از کدهای مخفی مربوطه در این گزارش استفاده نمایید.

خبرنگار اصغر اصغری:رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای موبایل در کشور معرفی شده است و به عنوان چهارمین اپراتور فعال در این حوزه شناخته می‌شود. این اپراتور با ارائه خدمات اینترنت پرسرعت نسل سوم ۳G، جایگاه ممتازی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این اپراتور، ارائه به موقع و مستمر کدهای تخفیف برای بسته‌های اینترنت و مکالمه می‌باشد. این تخفیفات به کاربران این اپراتور این امکان را می‌دهد تا بهترین تجربه را در استفاده از خدمات اینترنت و سیم‌کارت رایتل داشته باشند. 

100 گیگ اینترنت رایگان برای سیم‌کارت‌های دائمی رایتل

در پکیج X100 ارائه شده توسط شرکت رایتل، با پرداخت 240 هزار تومان و خرید یک سیم‌کارت دائمی، شما به عنوان مشترک این پکیج، به یک سیم‌کارت اضافی همراه با 100 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار یک ساله نیز دست پیدا می‌کنید. از این پس، علاوه بر اینترنت پرسرعت، امکان انتخاب شماره مورد نظر نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین در پکیج X40 با خرید سیم‌کارت دائمی و انتخاب شماره دلخواه، شما می‌توانید با پرداخت 80 هزار تومان، از 40 گیگابایت اینترنت همراه، 400 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه، و 400 پیامک درون و برون شبکه بهره‌مند شوید. لطفاً توجه داشته باشید که اعتبار هدایای پکیج X40 به مدت 30 روز از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت معتبر می‌باشد.

طرح دست دوز رایتل

رایتل در طرح دست دوز با هدف ارائه تخفیف‌های ویژه برای بسته‌های مکالمه و اینترنت به مشترکین خود اقدام کرده است. هر هفته، کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #222*، به تخفیف‌های مناسب و متناسب با الگوی مصرف خود دست یابند و بسته‌های موردنظر خود را خریداری نمایند. این بسته‌ها بر اساس نیاز و الگوی مصرف هر کاربر طراحی شده‌اند و تفاوت‌هایی در ارائه به هر فرد دارند.

هدیه روز تولد مشترکین رایتل

با وارد کردن این کد تخفیف در روز تولد خود، شما فرصت خواهید داشت یکی از جوایز ویژه رایتل را به دلخواه خود انتخاب نمایید. این جوایز شامل ۲ گیگابایت اینترنت رایگان از سرویس رایتل و یا ۶۰ دقیقه مکالمه به شبکه‌های غیر رایتلی می‌گردد. از این امکان برای جشن‌گیری در روز تولد خود با جوایز ویژه رایتل بهره‌مند شوید.

60 گیگ اینترنت هدیه ویژه مشترکین اعتباری رایتل

مشترکان اعتباری رایتل اکنون قابلیت تبدیل سیم‌کارت اعتباری خود به سیم‌کارت دائمی را دارا می‌باشند. با این اقدام، این مشترکان از مزیت مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه بهره‌مند شده و به علاوه، یک هدیه یکساله به میزان 60 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید که در 5 روز ابتدای هر ماه، 5 گیگابایت اعتبار فعال خواهد بود.

دریافت اینترنت رایگان با نصب اپلیکیشن رایتل

اگر تا کنون اقدام به نصب اپلیکیشن رایتل نکرده‌اید، با نصب و ورود به این اپلیکیشن، می‌توانید بدون نیاز به استفاده از کد فعال‌سازی، 1 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت 1 روز را به عنوان هدیه دریافت کنید.

هدیه ویژه جمعه‌های رایتلی

هر هفته در روز جمعه، از طریق اپلیکیشن رایتل می‌توانید با وارد کردن یک کد خاص، یک بسته هدیه از رایتل را به دست آورید. این بسته هدیه ممکن است شامل 30 گیگابایت اینترنت یا یک بسته مکالمه یک‌روزه باشد. به راحتی با استفاده از این امکان، لحظات خوشی را با خدمات رایتل تجربه کنید.

هدیه طرح x50 رایتل

در طرح X50 ارائه شده توسط رایتل، با پرداخت 100 هزار تومان و خرید سیم‌کارت دائمی، شما قادر به بهره‌مندی از 50 گیگابایت اینترنت رایگان از سرویس رایتل، مکالمه رایگان درون شبکه، 500 دقیقه مکالمه به شبکه‌های خارج از رایتل، 1000 پیامک درون شبکه و 500 پیامک به شبکه‌های خارج از رایتل خواهید بود. لازم به ذکر است که اعتبار این هدایا 30 روز پس از فعال‌سازی سیم‌کارت معتبر خواهد بود.

جمع‌بندی

در جهان امروز اینترنت به یک نیاز اساسی تبدیل شده است که فقدان آن می‌تواند زندگی روزانه و کاری ما را دچار مشکل کند. با این حال ممکن است شرایطی پیش بیاید که نتوانید هزینه بسته اینترنت مورد نیاز خود پرداخت کنید. در این صورت با استفاده از کدهای اینترنت رایگان همراه اول، ایرانسل و رایتل که در قسمت بالای مقاله گفته شد جهت دریافت اینترنت رایگان از هرکدام از این اپراتورها اقدام کنید. اکنون با مظالعه این مقاله می‌دانید که چگونه اینترنت رایگان خود را بگیرید. هر یک از این طرح‌ها می‌تواند در کاهش هزینه‌های اینترنت شما مفید واقع شده و تجربه لذت‌بخشی را به همراه داشته باشد. از اینکه تا پایان با مجله برقچی همراه بودید از شما عزیزان متشکریم. امیداریم با درج نظرات ما را در ارائه هر چه بهتر این مطالب یاری کنید.

اینترنت رایگان دولت از چه تاریخی فعال میشود؟

به گفته مقامات در حاشیه جلسه هیئت دولت چهارشنبه سیزدهم دی ماه، بسته اینترنت هدیه دولت به مردم، به منظور ارتقای کیفیت شبکه فعال شده است. این تصمیم به دلیل ناگزیر بودن از افزایش قیمت اینترنت اعلام شده است. از این تاریخ، افراد می‌توانند از بسته هدیه اینترنت دولت بهره‌مند شوند و از خدمات بهبود یافته در شبکه بهره‌مند گردند.

حجم بسته اینترنتی رایگان دولت چقدر است؟

بسته اینترنتی رایگان دولت شامل 10 گیگابایت اینترنت داخلی (که معادل 5 گیگابایت اینترنت بین‌المللی نیز می‌شود) بر روی یکی از سیم‌کارت‌های هر فرد خواهد بود. این بسته به انتخاب هر شخص فراهم شده و امکان استفاده از این حجم اینترنت در داخل کشور و بین‌المللی فراهم می‌آید.

منبع: برقچی

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد