سایت هواداری باشگاه استقلال

فال قهوه | فال انبیا | فال حافظ | فال ابجد | فال تاروت

رقص حروف ابجد به نیت عیدفطر | طالع‌بینی ابجد بر پایه اسم مامان

رقص حروف ابجد به نیت عیدفطر | طالع‌بینی ابجد بر پایه اسم مامان

فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند.

اصغر اصغری:  در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: گره از کارتان گشوده خواهد شد و موفقیت و سربلندی شامل حالتان می‌شود، بهتر است؛ در انجام کار‌های تان فرد فعالی باشید و خود را هیچگاه به دردسر‌های فراوانی مواجه نکنید، دست از فتنه و فتنه انگیزی‌های بیهوده بردارید که خطرات بسیاری برای تان دارد. بر اثر لجاجت و تندخویی شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می‌دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: طالعت نیک است. اوضاع زندگی تان رو به راه خواهد شد و شادمانی نصیبتان می‌شود بهتر است؛ هیچگاه نگران مشکلات پیش پا افتاده در زندگیتان نباشید، به لطف خداوند تمام غم و اندوه از وجود خارج خواهد شد و شما را به سربلندی خواهد رساند. به زودی زود توسط یک یا چند آشنا یک خبر مسرت بخش به شما می‌رسد و شما را خوشحال می‌کند. از این خبر سودی عاید شما می‌شود و شما را از نگرانی خلاص می‌کند.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید پس نگرانی و استرس را از خود دور کنید، و بدانید همه چیز همانطور خواهد شد که شما میخواهید، و به خواسته هایتان هم خواهید رسید و سود نفع زیادی هم به شما خواهد رسید. دوستان صادق و باوفایی در اطراف خود دارید که در هر گرفتاری به شما کمک می‌رسانند. قدر آنان را بدانید و با آن‌ها مهربانی کنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج آ آ

تعبیر: به قصد و هدفتان خواهید رسید، اما باید صبور باشید، و از کار‌های بد و ناپسند هم دوری کنید و رضایت خداوند را به یاد داشته باشید، خبر‌های خوبی به گوشتان خواهد رسید، و تغییرات خوبی هم در زندگیتان رخ خواهد داد. خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب ب

تعبیر: قصد و هدف خوبی دارید و در ان به موفقیت و پیروزی خواهید رسید، و مشکلات و گرفتاری‌هایتان حل و فصل خواهد شد و رازتان را برای خودتان نگه دارید و امید و توکل‌تان به خداوند باشد تا همه چیز همانطور شود که شما میخواهید و موفق شوید. مواظب باشید و احتیاط کنید. کسی در کمین نشسته است که به شما ضربه بزند. ممکن است از لحاظ شغلی ضرر و زیان ببینید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: به خواسته‌ها و آرزوهایتان میرسید و مشکلات و گرفتاری‌هایتان هم حل میشود و شرایط اقتصادیتان هم بسیار خوب خواهد شد، در کارهایتان موفق میشوید و از کمک‌ها و نصیحت‌های دیگران هم استفاده کنید. گشایش و پیشرفت در کار. به زودی مشکلات برطرف شده و در کارهایتان پیشرفت می‌کنید.

مهر

حروف ابجد فال شما : ج آ ب

قصد و نیت بدی داری، بهتر است از آن دوری کنی تا پشیمان نشوی. بهترین کار این است که به پیشبرد اهدافت بپردازی و صادقانه تلاش کنی. پرورش افکار و نیات خوب در ذهنت راهی به سوی سعادت خواهد بود و از الطاف خداوند در همه‌ی امورت بهره‌مند خواهی شد.

آبان

حروف ابجد فال شما : آ ج ب

با این نیتی که داری، به خواسته‌هات خواهی رسید و خداوند تو را از غم و رنج نجات می‌دهد و ثروت خوبی به تو می‌آورد. اگر با کسی منازعه و دعوا داری، عاقبت به نفع تو خواهد بود. اگر او با تو نمی‌آید، نگران نباش؛ آخرش خیر خواهد بود. اگر چیزی را از دست داده‌ای، دوباره آن را به دست خواهی آورد. از عبادت کم نکن، تا کارت درست و قلبت پاک شود.

آذر

حروف ابجد فال شما : آ ب ج

به زودی مقصودت برآورده می‌شود و از غم رها می‌شوی. باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنند، از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری، تلاش کن تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده‌ای، باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

دی

حروف ابجد فال شما : ب د آ

"طالعت خوب است، اما از قصدی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و ناراحت خواهی شد. نباید چنین هدفی را پیروی کنی. شخصی با چهره سیاه سیاه با تو دشمنی دارد. از او بیزار شو. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر تحمل داشته باشی، گشایش در کارت دیده می‌شود و به خواسته‌ات می‌رسی."

بهمن

حروف ابجد فال شما : آ ‌آ ‌د

"امروزهای خوبی در پیش داری. بدون ناامیدی ادامه بده. توفیق و یاری از جانب خداست و همیشه به رحمت حق توجه کن. نیاتت را پاک نگه دار و ببین چگونه بخت به سوی تو روانه می‌شود. از انجام نیکوکاری‌ها خود بهره بگیر و از ارتباط با افراد منفی دوری کن. هدف و آرمان‌هایت را پیگیری کن تا به توفیق برسی. انشاالله."

اسفند

حروف ابجد فال شما : ج ب ج

"طالع خوبی داری و در این روزها آرزوهایت به تدریج محقق می‌شوند. خبرهای خوبی در انتظارت هست و شادی و نشاط خواهی یافت. باید مواظب یک زن با قد بلند و بدنی باریک و گندمگون باشی که به دنبال خصومت است. از درآمد ناپاک و حرام دوری کن و آینده‌ای خوب را پیش رو داری. در ارتباط با دوستان و آشنایان، به نیکی و محبت عمل کن و اگر قصد ازدواج یا معامله‌ای داری، به آن بپرداز چرا که با موفقیت همراه خواهد بود."

منبع: جایگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد