سایت هواداری باشگاه استقلال

بازنشستگان تامین اجتماعی | وام ضروری بازنشستگان

خبر مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی | جزییات ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

خبر مهم برای بازنشستگان تامین اجتماعی | جزییات ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) ، از خلف وعده سازمان در زمینه ثبت نام وام ضروری بیست میلیون تومانی انتقاد کرد.

طبق وعده ای که دولت به بازنشستگان تامین اجتماعی برای پرداخت وام ضروری داده بود هنوز بازنشستگان تامین اجتماعی موفق به ثبتنام این وام نشده اند .حسن ایزدان از خلف وعده سازمان در زمینه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد کرد.

او گفت: طبق وعده‌هایی که داده بودند قرار بود سامانه ثبت نام وام از دیروز (بیستم آبان ماه) باز شود و ثبت نام تا پایان ماه ادامه داشته باشد اما متاسفانه تا این لحظه سامانه باز نشده و تلاش بازنشستگان برای ثبت نام با این عبارت مواجه می‌شود که «فعلاً ثبت نام امکانپذیر نیست».

ایزدان با بیان اینکه بازنشستگان بلاتکلیف مانده‌اند؛ افزود: طبق وعده‌هایی که قبلاً داده بودند این ماه نوبت سازمان تامین اجتماعی‌ست که برای ثبت نام وام سامانه را باز کند اما متاسفانه به این وعده عمل نکردند.

بازرس کانون بازنشستگان تهران اضافه کرد: از روز گذشته بازنشستگان مرتب با کانون تماس می‌گیرند و خواستار توضیحات هستند؛ امیدواریم تامین اجتماعی در این زمینه توضیح بدهد که چرا بازنشستگان برای یک وام بیست میلیون تومانی باید بلاتکلیف و سرگردان شوند؟

واریز وام ضروری بازنشستگان صندوق فولاد 

به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی فولاد و بانک رفاه، از ۲۰ آبان برای نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از بازنشستگان صندوق که حساب حقوقی آنان نزد بانک رفاه است وام ۲۰ میلیون تومانی واریز شد.

از صندوق بازنشستگی فولاد، معاون توسعه مدیریت و منابع این صندوق از واریز مرحله نخست وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی بانک رفاه برای حدود یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از بازنشستگانی که حساب حقوقی آنها در بانک رفاه است، خبر داد.

«یدالله راشدی» افزود: یک‌هزار و ۲۰۰ نفر دیگر از متقاضیان در مرحله استعلام بانکی برای دریافت مرحله دوم تسهیلات قرار گرفته اند که پس از استعلام نهایی، بر اساس توافق انجام شده تا پایان ماه جاری واریز خواهد شد.

منبع:ایلنا

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد