سایت هواداری باشگاه استقلال

درمان خانگی | طب سنتی | پزشکی و سلامت

۱۴ روغن گیاهی حجم‌دهنده عضله! | با این روغن ها بالاتنه ورزشکاری بساز

۱۴ روغن گیاهی حجم‌دهنده عضله! | با این روغن ها بالاتنه ورزشکاری بساز

حجم عضلات بالاتنه خود را با این 14 روغن بالا ببرید.

14 روغن حجم دهنده عضلات بالاتنه  به شرح زیر است:

رازیانه

رازیانه حاوی فلاونوئیدها است. این ماده خاصیت استروژنی دارد و می‌تواند به افزایش هورمون استروژن در بدن کمک کند. همچنین علاوه بر افزایش میزان شیر در مادران شیرده، این گیاه می‌تواند به تقویت بافت سینه‌ها و به سفت و حجیم شدن سینه ها کمک کند. برای بهره بردن از خواص رازیانه سعی کنید این ادویه را به غذاها و سالادها اضافه کنید.

شنبلیله

شنبلیله یکی دیگر از گیاهان دارویی مفید است که هم یک خنک کننده طبیعی به حساب می‌آید و هم می‌تواند فرایند کاهش چربی اطراف سینه‌ها  را آهسته و کُند کند. این خاصیت برای بزرگتر شدن سایز سینه ها بسیار اثرگذار است. علاوه بر این شنبلیله دارای ماده‌ای به نام دیوسژنین است. این ماده به رشد بافت سینه ها کمک کرده و یک حجیم کننده طبیعی به حساب می‌آید.

شبدر قرمز

اگر به دنبال گیاه برای افزایش حجم سینه ها به روش طبیعی هستید، شبدر قرمز مصرف کنید. شبدر قرمزه حاوی ماده‌ای مغذی به نام فیتواستروژن است که به رشد بافت سینه ها کمک می‌کند. سعی کنید به طور منظم دمنوش شبدر قرمز بنوشید. 2 تا 3 گل شبدر قرمز را بجوشانید و بنوشید.

ریشه قاصدک

ریشه قاصدک یکی دیگر از گیاهان مفید برای افزایش حجم سینه ها است. اگر هر روز دمنوش ریشه قاصدک بنوشید، در مدت کوتاهی سایز سینه هایتان بزرگ‌تر خواهد شد.

برگ کاسنی

برگ کاسنی حاوی ویتامین E است. این ویتامین تاثیر خوبی بر رشد سلول‌های سینه دارد. همچنین این ویتامین تنظیم کننده موثر هورمون در بدن است. بنابراین اگر به دنبال حجیم کننده طبیعی هستید، برگ کاسنی را درون آب بجوشانید و بعد از صاف کردن دمنوش، آن را بنوشید. سعی کنید هر روز حداقل دو لیوان از دمنوش برگ کاسنی بنوشید.

روغن آرگان

روغن آرگان دارای خاصیت آبرسانی، نرم کنندگی و تقویت کنندگی پوست است. اگر پوست خشک و ترک خورده دارید حتما از روغن آرگان استفاده کنید. این روغن به افزایش حجم سینه ها نیز کمک می‌کند. کافی ست با مقداری از روغن آرگان سینه ها را ماساژ دهید و پس از چند دقیقه حمام کنید.

روغن جوانه گندم

برای افزایش سایز سینه سعی کنید از روغن جوانه گندم استفاده کنید. این روغن به افزایش جریان خون کمک کرده و اکسیژن مورد نیاز بدن را تامین کند. همچنین روغن جوان گندم بهترین ماده برای بهبود و افزایش متابولیسم بدن است. از طرفی روغن جوانه گندم سرشار از ویتامین A است که به سفت شدن سینه کمک می‌کند. برای استفاده از روغن جوانه گندم به منظور افزایش حجم سینه، مقداری از روغن را به مدت 10 دقیقه روی سینه ها ماساژ دهید و بعد حمام کنید. اگر به مدت یک ماه هر روز و روزی 3 بار از این روغن استفاده کنید، به نتیجه دلخواه‌تان خواهید رسید.

روغن زیتون

روغن زیتون از روغن های طبیعی و به شدت مفید برای افزایش حجم سینه است که با ماساژ آن به صورت دایره‌ای می‌توانید به بزرگ تر شدن سینه ها کمک کنید. سعی کنید از این روش روزی دوبار استفاده کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

روغن خراطین  

روغن خراطین کلاژن ساز است و سرشار از امگا 3 و 6. اگر به دنبال یک روغن گیاهی موثر برای افزایش سایز سینه هستید، حتما آن را با روغن خراطین ماساژ دهید. مقداری روغن بردارید و به شکل دایره ای سینه ها را ماساژ دهید و در نهایت پس از 15 دقیقه حمام کنید.

روغن میخک

مانند سایر روغن های گیاهی که در این مطلب معرفی شد از روغن میخک نیز برای ماساژ سینه ها استفاده کنید. مقداری روغن میخک روی کف دست بریزید و سپس 10 دقیقه سینه ها را ماساژ دهید. سعی کنید از این روش روزی 2 بار استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

روغن نارگیل

روغن گیاهی نارگیل از روغن های موثر برای افزایش حجم سینه است که می‌توانید با ماساژ دادن روی سینه ‌ها به بزرگ تر شدن آن ها کمک کنید. این روغن به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می‌کند که علاوه بر نرم شدن پوست بدن‌تان به افزایش شیر مادر در دوران شیردهی نیز کمک می‌کند. اگر می‌خواهید یک ترکیب تقویت کننده قوی داشته باشید، این روغن را با کپسول 500 گرمی شنبلیله ترکیب کنید و روی سینه ها ماساژ دهید. این ترکیب نه تنها به حجیم شدن سینه کمک می‌کند بلکه بر سفت شدن آن‌ها نیز تاثیر دارد. سعی کنید از این روغن در طول روز استفاده کنید و پس از ماساژ دادن 10 دقیقه صبر کنید و در نهایت حمام کنید.

روغن کنجد

روغن کنجد هم تقویت کننده عضلات سینه است و می‌تواند به بزرگتر شدن آن‌ها کمک کند. برای استفاده از روغن کنجد ابتدا مقداری روغن را گرم کنید و روی سینه به شکل دایره ای ماساژ دهید. چند دقیقه صبر کنید و بعد می‌توانید حمام کنید. سعی کنید بعد از ماساژ روغن روی سینه ها تا زمان بعد از حمام از پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید.

روغن بادام

روغن بادام یکی دیگر از روغن های گیاهی برای افزایش حجم سینه است که می‌توانید برای رشد سلول‌های پستان ها از آن استفاده کنید. این روغن افزایش دهنده جریان خون در اندام مورد نظر است. به همین دلیل می‌توانید مقداری از این روغن را روی کف دست خود بمالید و 8 دقیقه به شکل دایره ای روی سینه ماساژ دهید. هنگام ماساژ به نوک سینه ها دست نزنید. بلافاصله هم می‌توانید حمام کنید. سعی کنید از این روش دو بار در روز استفاده کنید.

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد