سایت هواداری باشگاه استقلال

فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بورس | فروش فوری خودرو چکی

خرید فوری خودرو فقط و فقط با 50 میلیون تومان | بجنب وگرنه سرت بی‌کلاه می‌مونه !

خرید فوری خودرو فقط و فقط با 50 میلیون تومان | بجنب وگرنه سرت بی‌کلاه می‌مونه !

پیکان معروف‌ترین و بیشترین محصول زیر ۱۰۰ میلیون تومان بازار است این سدان محبوب ایرانی ها هنوز هم طرفداران خودش را دارد. این خودرو دو مدل دارد یا کاربراتی است یا انژکتوری برای مدل اول می توانید حتی ۵۰ میلیون تومان هم هزینه کنید که پیکان ۷۸ تا ۸۰ با کمی رنگ را از بازار پیدا کنید.

بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم. جزئیات و شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ T8 توسط شرکت کرمان‌موتور اعلام شد.

FElZ4fXkaU1r

اما پراید ۱۴۱ مدل ۸۴ یا ۸۵ حتی ۸۶ را می توان زیر ۱۰۰ میلیون تومان پیدا کرد برای مثال پراید مدل ۸۴ دور رنگ ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد.

اگر زیر ۱۰۰ میلیون هزینه می کنید به فکر خودروی کمی خاص هم هستید می توانید به سراغ مدلی مانند فولکس گلف بروید که مدل ۱۹۹۲ آن ۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. یا دوو سیلو مدل ۷۸ هم ۹۵ میلیون تومان است.

برای خرید پژوی زیر ۱۰۰ میلیون تومان هم روآ، آر دی و ۴۰۵ می توان پیدا کرد پژو ۴۰۵ مدل ۸۰ دور رنگ دوگانه سوز ۱۰۰ میلیون تومان است پژو آر دی مدل ۸۳ ارزن تر است با ۶۹ میلیون تومان هم می توان این خودرو را خریداری کرد.

منبع: گسترش نیوز

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها