سایت هواداری باشگاه استقلال

درمان خانگی | سلامت و پزشکی | سلامت جنسی | سلامت جسمی

درمان خانگی | خشکی مخاط با معجون عسل

درمان خانگی | خشکی مخاط با معجون عسل

یکی از روش های خانگی دیگر برای درمان خشکی واژن استفاده از عسل است.

خبرنگار اصغر اصغری: عسل خاصیت ضدعفونی کنندگی و ضد قارچی دارد که سال‌ها در طب سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اگر به خشکی واژن مبتلا هستید، می‌توانید 2 قاشق عسل را در اپلیکاتور ریخته و به داخل واژن تزریق کنید. عسل می‌تواند انواع قارچ‌ها و زخم های دهانه رحم را درمان کند.

استفاده از سیب‌زمینی شیرین

از دیگر مواد طبیعی برای درمان خشکی واژن می‌توان به سیب زمینی شیرین اشاره کرد. این ماده غذایی منبع خوب ویتامین A است. این نوع ویتامین می‌تواند رحم و دیواره واژن را تمیز کرده و بافت آن‌ها را تقویت کند. از طرفی بر اساس تحقیقات انجام شده، این نوع ویتامین نقش فوق العاده‌ای در تولید هورمون های جنسی دارد.

ژل آلوئه‌ورا

شما همچنین می‌توانید از ژل آلوئه ورا برای درمان خشکی واژن استفاده کنید. این روش را می‌توان به دو شکل انجام داد. در روش اول می‌توانید مقداری از این ژل را به ناحیه اطراف واژن‌تان بمالید. اما در روش دوم می‌توانید روزانه یک فنجان آب آلوئه ورا بنوشید.

روغن کنجد

روغن کنجد نیز مانند سایر روغن های طبیعی یک روان کننده طبیعی به حساب می‌رود که قدرت درمان خشکی واژن را دارد. اگر به خشکی واژن مبتلا هستید، یک تکه پنبه را به روغن کنجد آغشته کنید و بعد آن را به دیواره های واژن بمالید. اگر از این روش یک هفته به طور منظم استفاده کنید، حتما خشکی واژن شما از بین می‌رود.

کلام پایانی

هرچند این 7 روش می‌توانند به شما در درمان خشکی واژن کمک کنند، اما توجه داشته باشید، برخی از این مواد می‌توانند باعث واکنش آلرژیک شوند، بنابراین ابتدا مطمئن شوید که با هیچ یک از این مواد حساسیت ندارید. همچنین بهتر است به پزشک مراجعه کنید و با مشورت او، روش درمانی خود را انتخاب کنید.

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد