سایت هواداری باشگاه استقلال

هدیه نقدی | هدیه نقدی دولت رئیسی | یارانه نقدی | سبد معیشتی

هدیه نقدی دولت رئیسی به این افراد | 12 میلیون تومن جرینگی+ لیست مشمولان هدیه نقدی

هدیه نقدی دولت رئیسی به این افراد |  12 میلیون تومن جرینگی+ لیست مشمولان هدیه نقدی

خبرهای جدیدی از بسته معیشتی منتشر می شود. ۳ هزار و ۲۴۷ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در ۹ ماهه امسال با اعتبار بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.

خبرنگار اصغر اصغری: محمدحسن شفیعی امروز، ۱۳ دی‌ماه با اعلام این خبر گفت: پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج و هدیه نقدی به زوج‌های جوان تحت حمایت از سرفصل‌های مهم حمایتی این نهاد است که مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۳ هزار و ۲۴۷ فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به ارزش بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان به مددجویان استان پرداخت شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۱۹۳ فقره جهیزیه به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان به ازدواج مجدد بانوان و ۱۷۸ هدیه نقدی ازدواج به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان (به هر فرد حدود 12 میلیون تومان) به نودامادهای تحت حمایت از محل درآمدهای استان و خیران و نیکوکاران تامین و مابقی از محل اعتبارات دولتی بوده است.

شفیعی با تصریح اینکه همه کالاهای خریداری شده صددر صد ایرانی و تولید داخلی هستند، افزود: امیدواریم تا پایان سال و با مشارکت خیرین در استان فارس صف انتظار برای دریافت جهیزیه به صفر برسد و هیچ زوج مددجویی در صف دریافت جهیزیه نباشد.

منبع: ايسنا

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد