سایت هواداری باشگاه استقلال

تست هوش | تست تیزبینی | تست تیزهوشی | تست بینایی

تست هوش؛ دختره حرفه‌ای تقلب میکنه یا پسره! | شناسایی متقلب برتر ظرف ایکی ثانیه

تست هوش؛ دختره حرفه‌ای تقلب میکنه یا پسره! | شناسایی متقلب برتر ظرف ایکی ثانیه

آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب: بازها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد.

خبرنگار اصغر اصغری: شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای تصویری نباشد.نیست. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.
این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که به لحاظ هوشی نابغه اید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید تایمر گوشی خود را را بر روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه دانش آموز متقلب را شناسایی کنید.

چالش تصویری بالا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها پیدا کردن یک نشانه کوچک می تواند به شما کمک کند تا این پازل تصویری را حل کنید.با هم تصویر آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب را مرور می کنیم.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده یا آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب را حل کنید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناخت دانش آموز متقلب: به نظر می رسد تنها دختر دانش آموز سمت راستی در حال تقلب کردن است. او یک گوشی در گوش خود دارد و خیلی ارام سوالات را برای کسی که بیرون کلاس درس نشسته است می خواند و او سوالات را پاسخ می دهد. نوع لبخند و خوشحالی او نشان می دهد که او در حال تقلب کردن است. برخی گفته اند که او با برخی ادا و اوطارها قصد دارد تا از پسر کناری خود کمک بگیرد، اما اگر دقت کنید پسر کناری خودش وضعیت درستی ندارد و نتوانسته به سوالات پاسخ دهد.

تست هوش

منبع: جایگاه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد