سایت هواداری باشگاه استقلال

درمان خانگی | سلامت و بهداشت | سلامت روان | سلامت جسمی

درمان خانگی | خداحافظی با میگرن ایکی ثانیه !

درمان خانگی | خداحافظی با میگرن ایکی ثانیه !

این دمنوش خوشمزه ترکیبی متعادل از چای سیاه بدون کافئین، ریحان شیرین، لیمو و آب است. هر یک از مواد با توجه به مزایای سلامتی خاصی که دارند با دقت انتخاب شده‌اند. این دمنوش رفع سردرد ترکیبی تصادفی از مواد نیست. هر ماده بخشی از دستور العملی است که به دقت طراحی شده تا شایع‌ترین علل سردرد – التهاب و کم آبی – را هدف قرار دهد.

خبرنگار اصغر اصغری: این شما و این هم چای مخصوص سردرد با چهار ماده که همیشه در دسترس دارید!

مواد تشکیل دهنده دمنوش سردرد:

چهار چای کیسه ای سیاه بدون کافئین

یک مشت بزرگ ریحان تازه چیده شده و شسته شده

یک لیتر آب تصفیه شده

نصف یک لیموی متوسط (اگر می‌خواهید طعم لیموی بیشتری داشته باشید، می‌توانید مقدار لیمو را افزایش دهید)

طرز تهیه دمنوش:

ریحان شیرین تازه را خوب بشویید و برگ‌های آسیب دیده را بردارید. برگها را روی ساقه نگه دارید تا بعداً به راحتی جدا شوند. ریحان را محکم بین کف دست‌های‌تان مالش دهید تا کمی له شوند. به این ترتیب، روغن‌های ضروری موجود در آنها را آزاد می‌کنید.

یک لیمو را از وسط نصف کنید، آب آن را داخل ظرف خالی کنید.

همه مواد را در یک ظرف شیشه ای درب دار بریزید و آن را به مدت دو ساعت زیر نور آفتاب قرار دهید.

بعد از اینکه مزه مواد وارد آب شد، ریحان و چای را بردارید و دمنوش را روی یخ بریزید.

طی دو تا سه ساعت کل لیوان را کم کم بنوشید. قطعا از طعم با طراوت و اثرات تسکین دهنده آن لذت خواهید برد.

حتی می‌توانید این چای را در کتری درست کنید. وقتی چای را در کتری یا قوری دم می‌کنید، طعم مواد به آرامی آزاد می‌شود و نتیجه یک دمنوش فوق العاده موثر و خوش طعم خواهد بود. هر زمانی که سردرد امان‌تان را بریده بود، با خیال راحت این دمنوش را آماده کنید و کم کم بنوشید.

کلام پایانی

دمنوش ریحان لیمو فوایدی بیش از تسکین سردرد دارد. این یک نوشیدنی با طراوت و آبرسان است که می‌توانید به طور روزانه مصرف کنید و از آن لذت ببرید. ترکیب دلپذیر طعم‌ها و خواص تسکین‌دهنده این دمنوش، آن را به یک نوشیدنی عالی برای تنوع دادن به نوشیدنی‌های‌تان تبدیل می‌کند، خواه سردرد داشته باشید و خواه صرفاً به دنبال یک نوشیدنی با طراوت باشید.

یکی از جنبه‌های مهم این دمنوش، سادگی آن است. تنها با چهار ماده طبیعی و کمی نور آفتاب، می‌توانید ترکیبی آماده کنید که طعم فوق العاده‌ای دارد و از سلامتی شما حمایت کند. اثرگذاری این دمنوش، گواهی بر قدرت طبیعت و خواص درمانی باورنکردنی است که می‌توانیم در مواد روزمره پیدا کنیم.

چرا همین امروز یک بطری دمنوش ریحان لیمو درست نکنید؟ می‌توانید از اثرات تسکین دهنده، طعم با طراوت و آرامشی که این دمنوش برای‌تان به ارمغان خواهد آورد لذت وافر ببرید!

منبع: خبرنامه

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت جایگاه هشت هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد